Hop til indhold
rene70

Søde dejlig pigen --- Aalborg

Recommended Posts

Jeg besøgte hende lige før jul sidste år . Dejlig flot pige , ikke så høj, alm til let buttet , grønlænder , Det var en dejlig og nærværende oplevelse som jeg gerne vil gentage, hun er bare lidt svær at komme i kontakt med , dels fordi hun kun gør det indimellem og hun åbenbart sortere lidt blandt kunderne.....link  https://annoncelight.dk/showad/277976..

                                                                                                                                                                                          .mail ..[email protected]..... 

                                                                                                                                                                                          brugernavn... Søde dejlig pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en fuser big time.

Hun er mega svær at lave en aftale med . Det er ikke unormalt at lave en aftale med hende , hvorefter hun enten aflyser eller ikke åbner døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Devildriver skrev, for 2 timer siden:

Hun er en fuser big time.

Hun er mega svær at lave en aftale med . Det er ikke unormalt at lave en aftale med hende , hvorefter hun enten aflyser eller ikke åbner døren.

Det er så ikke min oplevelse med hende. Jeg har vel besøgt hende 6-7 gange og ganske vist har hun ikke altid haft tid på det tidspunkt , jeg ønskede , men hun har altid svaret på mine mails og når vi har lavet en aftale , er den blevet overholdt hver gang ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad så ser det ud til hun stopper, da hendes forlovede har fundet ud af hendes bibeskæftigelse 

Redigeret af Devildriver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige et kort svar på mail og så er hun ikke vendt tilbage trods venlig forespørgsel. Så nok (endnu) en fuser, der ikke gider bruge et halvt minut på at skrive desværre…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Devildriver skrev, for 1 time siden:

Det kan jeg næppe tro. Hun bor i Bramming nu og blev gift 1/8

Hun har alle dage været svær at lave aftaler med , men man ved aldrig. En gang GP altid GP

 

Det ER hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 10 timer siden:

Det ER hende ...

Selvfølgelig er det hende, men mente bare det ville være underligt nu hvor hun er flyttet fra Aalborg.  Så tænker det nok var en fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har, som Vendelboen, også mødt hende flere gange. Der kunne være lidt problemer med at finde en tid, men jeg er aldrig blevet brændt af. Den seneste annonce, der refereres til i tråden, var oppe engang i juli, hvor hun kortvarigt var i Aalborg. Men den er fjernet nu. Som det også nævnes er hun flyttet til Sydjylland og jeg synes det er et stort tab. Jeg synes hun var/er rigtig dejlig aktiv, at have sex med. Jeg håber hun kan finde på at tage en lille tur til Aalborg af og til - jeg er i hvert fald klar så :P.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...