Hop til indhold
AlfaN

Sugardate gik galt

Recommended Posts

Føj, hvor er det dog noget forbandet svineri :evil:

Om jeg begriber, hvordan man kan finde på, at udsætte et medmenneske for sådan noget forbandet svineri, det er for mig fuldstændig uforståeligt... Sørgeligt og trist, det er hvad det er :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

der sker sikkert langt flere røverier,hvor sex er lokkemidlet for kontakten.

mange af røverierne bliver ikke politi anmeldt, da ofrene er på steder der kan være svære at forklare kone/kæreste/familie .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første date blev jeg forsøgt rullet i en lejlighed på Nørrebro - har fortalt om det før, men kort historie, har bokset i små 15 år, et par af dem på højt niveau (amatør men internationale turneringer) det fandt de så ud af, ved ikke om de forsatte deres forretning, men den gav underskud den aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 7 minutter siden:

Min første date blev jeg forsøgt rullet i en lejlighed på Nørrebro - har fortalt om det før, men kort historie, har bokset i små 15 år, et par af dem på højt niveau (amatør men internationale turneringer) det fandt de så ud af, ved ikke om de forsatte deres forretning, men den gav underskud den aften

Godt gået, makker.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 10 minutter siden:

Min første date blev jeg forsøgt rullet i en lejlighed på Nørrebro - har fortalt om det før, men kort historie, har bokset i små 15 år, et par af dem på højt niveau (amatør men internationale turneringer) det fandt de så ud af, ved ikke om de forsatte deres forretning, men den gav underskud den aften

Fedt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
EksilKøbenhavner skrev, for 14 minutter siden:

Min første date blev jeg forsøgt rullet i en lejlighed på Nørrebro - har fortalt om det før, men kort historie, har bokset i små 15 år, et par af dem på højt niveau (amatør men internationale turneringer) det fandt de så ud af, ved ikke om de forsatte deres forretning, men den gav underskud den aften

Om du har bokset eller ej, så vil du aldrig kunne stille noget op mod de unge drenge bander der hærger idag, især på nørrebro.

Tror man skal holde lav profil og lade være med at ty til selvtægt, da det er en sag for politiet.

Jeg ved bla hjemmerøveri giver op til 8 års fængsel.

Jeg har en god ven som blev udsat for hjemmerøveri også på en dating side og han blev truet med pistol og kniv af 3 yngre drenge som fik sølle 1000 kr ud af det, de blev taget af politiet da han anmeldte dem og de fik 8 års fængsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

sugardaters siden er vel ved nærmest at være en rotterede!!!!

Der er da rigtige piger der og også reele piger man kan få en god oplevelse ved. Men man hører dæleme fra mange piger som har fået franarret billeder og videoer, den anden aften skrev jegmed en pige og der var fyren smuttet uden at betale.... noget jeg også havde hørt fra en anden før. Der er efterhånden ret mange pige-profiler der sender spam og prøver at sælge billeder, en del vil også have penge forud. Nu kommer den her artikel så også.

Passer man ikke 100% på, så ender det nemt galt på den side. Der er nok desværre en del der ikke tænker over dettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror sgu Bamsen , var blevet sur....

Bamsen tænker ikke altid rationelt . 

Bamsen er engang prøvet at blivet rullet , en lørdag aften på en bar i Paris. 

af barens indehaver.

Bamsen blev sur

knaldede ham en på skinnet og skred...

Klogt næh. selvfølgelig ikke,,,,Men Vil det ske igen .Hvis nogen ville prøve   Tjah formentlig

Bamsen hader idioter...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tror sgu Bamsen , var blevet sur....

Bamsen tænker ikke altid rationelt . 

Bamsen er engang prøvet at blivet rullet , en lørdag aften på en bar i Paris. 

af barens indehaver.

Bamsen blev sur

knaldede ham en på skinnet og skred...

Klogt næh. selvfølgelig ikke,,,,Men Vil det ske igen .Hvis nogen ville prøve   Tjah formentlig

Bamsen hader idioter...

Jeg hader den måde du skriver på, men er helt enig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 5 timer siden:

Tror man skal holde lav profil og lade være med at ty til selvtægt, da det er en sag for politiet.

Syntes lige vi skal have de rigtige ord på, det jeg begik var ikke selvtægt, men nødværge ;) Straffelovens paragraf 13. 

Så nej ingen grund til lav profil der.

Jeg havde gjort det samme igen, hvordan man vil agere i situationen er op til den individuelle og dens muligheder.

I mit tilfælde var der tale om to steoidebumser der troede at en hobbykniv (og deres størrelse) kunne fremkalde frygt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Bamsen skrev, for 8 timer siden:

Jeg tror sgu Bamsen , var blevet sur....

Bamsen tænker ikke altid rationelt . 

Bamsen er engang prøvet at blivet rullet , en lørdag aften på en bar i Paris. 

af barens indehaver.

Bamsen blev sur

knaldede ham en på skinnet og skred...

Klogt næh. selvfølgelig ikke,,,,Men Vil det ske igen .Hvis nogen ville prøve   Tjah formentlig

Bamsen hader idioter...

måske du kunne begynde at skrive som en en voksen mand istedet for et lille barn, så tror jeg man ville ta dig mere seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 3 timer siden:

måske du kunne begynde at skrive som en en voksen mand istedet for et lille barn, så tror jeg man ville ta dig mere seriøs.

Hej Rolig nu.

Voksen og voksen. hvornår bliver man voksen?

Jeg skriver bare som det er, ved ikke hvordan jeg ville reagere...Kender mit eget temperament.

Og som skrevet har, jeg før prøvet det.

Og der var mange på den bar.

Men det forhindrede mig ikke i at handle. Og det var ikke klogt. Nej...

Den rigtige måde , er selvfølgelig at aflevere alt, og bagefter kontakte politiet. 

Jeg ved bare ikke om jeg ville reagere på den måde....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 1 time siden:

Hej Rolig nu.

Voksen og voksen. hvornår bliver man voksen?

Jeg skriver bare som det er, ved ikke hvordan jeg ville reagere...Kender mit eget temperament.

Og som skrevet har, jeg før prøvet det.

Og der var mange på den bar.

Men det forhindrede mig ikke i at handle. Og det var ikke klogt. Nej...

Den rigtige måde , er selvfølgelig at aflevere alt, og bagefter kontakte politiet. 

Jeg ved bare ikke om jeg ville reagere på den måde....

 

Tror ik det var det han refererede til. 
Men din evige skriven om ‘bamsen’. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Tror ik det var det han refererede til. 
Men din evige skriven om ‘bamsen’. 

Tja det er muligt.

Men det er min stil her på ero.

Nogle synes det er sjovt , andre som dig og  runningmann kan ikke lide det.

Det kan jeg ikke tage hensyn til

Jeg omtaler også min tror følgesvend som Lillebamsen, der har sit eget liv.

Hvis i ikke kan lide det, vil jeg anbefale at i bare springe over.

Men nu skal vi ikke afspore tråden. Så derfor slut herfra....

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bamsen,

Der er noget i din historie, som ikke hænger sammen!

Hvis du blev rullet, ville du næppe være i stand til at uddele øretæver, men havde været på vej til hospitalet, sådan forholdt det sig i hvert fald med de 2, som jeg har oplevet, som var blevet rullet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 timer siden:

@Bamsen,

Der er noget i din historie, som ikke hænger sammen!

Hvis du blev rullet, ville du næppe være i stand til at uddele øretæver, men havde været på vej til hospitalet, sådan forholdt det sig i hvert fald med de 2, som jeg har oplevet, som var blevet rullet.

 

Hej OnsloW... Rettelse. Jeg blev ikke rullet, men forsøgt rullet.

Håber det bedre kan accepteres:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, den 8.2.2020 at 17:00:

lade være med at ty til selvtægt,

Bare lige for god ordens skyld: Selvforsvar er ikke selvtægt. Ellers enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...