Socrates 10 Skrevet 8. Februar, 2020 Jeg besøgte denne smukke og fantastiske kvinde i går og må sige at hun levede 100% op til min GFE. Hun er fra Rumænien. En down-to-earth kvinde, med en sindssyg flot krop, mørke øjne der matcher hendes mørke hår og meget nem at snakke med. Helt klart den kvinde, incl. Sweet Sophie, der taler bedst engelsk, så det hele foregår meget mere ubesværet. Jeg havde ikke problemer med at få en aftale i stand, foregår nemt via sms. Selve sexen var lige præcis så dejligt og lækkert som jeg håbede. Havde bestilt 30 min incl. kys og lige der slog hun da helt benene væk under mig. Fotos er af hende, men som I nok kan regne ud, er hun meget kønnere i virkeligheden. Hun er her desværre ikke i så lang tid, så skynd jer. Jeg kommer 110% igen https://annoncelight.dk/showad/225384 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 8. Februar, 2020 Hun sagde til mig hun ikke tilbyder kys overhovedet. spurgte hende hva det koster for 1 time med kys superfransk og megafransk. hun skrev hun ikke tilbyder nogen af dem overhovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silvia.dk 47 Skrevet 8. Februar, 2020 (edited) Thank you for your lovely review Socrates, you are welcome to come any time About you Tyrkeren82, was my polite way to refuse you as I remembered our last meeting and what services you wanted I do not do anyway. Redigeret 8. Februar, 2020 af Silvia.dk 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 8. Februar, 2020 Silvia.dk skrev, 1 time siden: Thank you for your lovely review Socrates, you are welcome to come any time About you Tyrkeren82, was my polite way to refuse you as I remembered our last meeting and what services you wanted I do not do anyway. Very good answer; Silvia ….. you are very intelligent as usual; I am sure you know me: Aarhus, close to river ….. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silvia.dk 47 Skrevet 8. Februar, 2020 For sure i remember you,i hope you are well:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 8. Februar, 2020 Silvia.dk skrev, 1 time siden: For sure i remember you,i hope you are well:) Yes, I feel good, hope you too - there is always coffee at my place ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 9. Februar, 2020 At Silvia er i Aalborg igen er en dejlig nyhed. Jeg har besøgt hende 2 gange tidligere. Begge gangene var gode oplevelser. Mon hun er samme sted som den sidste gang. Diskret men centralt midt i byen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Socrates 10 Skrevet 9. Februar, 2020 deralte skrev, for 7 timer siden: At Silvia er i Aalborg igen er en dejlig nyhed. Jeg har besøgt hende 2 gange tidligere. Begge gangene var gode oplevelser. Mon hun er samme sted som den sidste gang. Diskret men centralt midt i byen? Det kommer jo an på, hvornår du besøgte hende sidst? Hun sagde til mig hun har været samme sted de sidste 2-3 år og ja det er diskret og rimelig centralt, synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 10. Februar, 2020 Socrates skrev, for 6 timer siden: Det kommer jo an på, hvornår du besøgte hende sidst? Hun sagde til mig hun har været samme sted de sidste 2-3 år og ja det er diskret og rimelig centralt, synes jeg. Mit første besøg ved hende var på Hadsundvej i Vejgaard, men det er efterhånden et stykke tid siden. Senere har jeg besøgt hende på det centralt beliggende sted, hvor der også har været andre dejlige kvinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg