Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte denne smukke og fantastiske kvinde i går og må sige at hun levede 100% op til min GFE. Hun er fra Rumænien.

En down-to-earth kvinde, med en sindssyg flot krop, mørke øjne der matcher hendes mørke hår og meget nem at snakke med. Helt klart den kvinde, incl. Sweet Sophie, der taler bedst engelsk, så det hele foregår meget mere ubesværet.

Jeg havde ikke problemer med at få en aftale i stand, foregår nemt via sms.

Selve sexen var lige præcis så dejligt og lækkert som jeg håbede. Havde bestilt 30 min incl. kys og lige der slog hun da helt benene væk under mig.

Fotos er af hende, men som I nok kan regne ud, er hun meget kønnere i virkeligheden.

Hun er her desværre ikke i så lang tid, så skynd jer.

Jeg kommer 110% igen

https://annoncelight.dk/showad/225384

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sagde til mig hun ikke tilbyder kys overhovedet. 
 

spurgte hende hva det koster for 1 time med kys superfransk og megafransk. 
 

hun skrev hun ikke tilbyder nogen af dem overhovedet. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you for your lovely review Socrates, you are welcome to come any time :)

About you Tyrkeren82, was my polite way to refuse you as I remembered our last meeting and what services you wanted I do not do  anyway.

 

Redigeret af Silvia.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Silvia.dk skrev, 1 time siden:

Thank you for your lovely review Socrates, you are welcome to come any time :)

About you Tyrkeren82, was my polite way to refuse you as I remembered our last meeting and what services you wanted I do not do  anyway.

 

Very good answer; Silvia ….. you are very intelligent as usual; I am sure you know me: Aarhus, close to river …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

At Silvia er i Aalborg igen er en dejlig nyhed. Jeg har besøgt hende 2 gange tidligere. Begge gangene var gode oplevelser. Mon hun er samme sted som den sidste gang. Diskret men centralt midt i byen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 7 timer siden:

At Silvia er i Aalborg igen er en dejlig nyhed. Jeg har besøgt hende 2 gange tidligere. Begge gangene var gode oplevelser. Mon hun er samme sted som den sidste gang. Diskret men centralt midt i byen?

Det kommer jo an på, hvornår du besøgte hende sidst? Hun sagde til mig hun har været samme sted de sidste 2-3 år og ja det er diskret og rimelig centralt, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Socrates skrev, for 6 timer siden:

Det kommer jo an på, hvornår du besøgte hende sidst? Hun sagde til mig hun har været samme sted de sidste 2-3 år og ja det er diskret og rimelig centralt, synes jeg.

Mit første besøg ved hende var på Hadsundvej i Vejgaard, men det er efterhånden et stykke tid siden. Senere har jeg besøgt hende på det centralt beliggende sted, hvor der også har været andre dejlige kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...