Hop til indhold
PrisonDick

Har nogen prøver shemales på vembvej??

Recommended Posts

Guest kenderen
Smiley5 skrev, for 9 minutter siden:

Undskyld jeg lige bryder ind her, fordi det er ikke lige noget for mig, men det er sagen uvedkommende, mit spørgsmål går på, at jeg har efterhånden set en del shemales, og jeg kan ikke mindes jeg har set en endnu med alm str pik, de har alle sammen en der ville gøre en hest misundelig, og det er ligegyldigt hvilken retning billederne er taget i, er det oftest korrekte billeder eller er det fotoshop?  

ofte fotosjop - det er forfor dette forum er så vigtigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 1 time siden:

Undskyld jeg lige bryder ind her, fordi det er ikke lige noget for mig, men det er sagen uvedkommende, mit spørgsmål går på, at jeg har efterhånden set en del shemales, og jeg kan ikke mindes jeg har set en endnu med alm str pik, de har alle sammen en der ville gøre en hest misundelig, og det er ligegyldigt hvilken retning billederne er taget i, er det oftest korrekte billeder eller er det fotoshop?  

Først hvis det ikke er noget for dig, hvorfor ser du så billeder af shemales. Du har da vist heller ikke set så mange, for jeg har da set masser af billeder af shemales med "normal" størrelse pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Smiley5 skrev, for 5 timer siden:

Fordi jeg sometider kommer til at gå ind på disse annoncer ved en fejl, men nu er der så meget inden for denne verden der nok ikke er noget for mig, derfor er det vel ikke ulovligt at kigge på det? er det okay? jeg ser så bare ikke nogen med det man kan kalde alm str det er jeg ked af... Det var nu også bare et helt alm spørgsmål af ren nysgerrighed.

Interessant med at "komme til" det var også årsagen til at jeg kom ind på den afsporing... så en smuk trans der spillede en ordentlig stor fræk pik - held og lykke fremover Smiley og følg dine lyster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...