Hop til indhold
Guest stump

Chikane, hademails, osv. - sådan kan man vælge at gøre...

Recommended Posts

Guest stump

Vi er mange som i den ene eller den anden sammenhæng i forbindelse med hjemmesider og eller debatfora er blevet, eller stadig udsættes for chikane, hademails, og sabotage.

Sabotage er man tvunget til at gøre noget ved, rent praktisk, computeren, hjemmesiden, bloggen osv. skal jo køre normalt, men hademails, chikanetekster og lignende, tackler man bedst ved at ignorede dem. Det er i det mindste min og mange andres erfaring.

Ved at reagere opnår afsenderen/ sabotøren lige netop hver vedkommende ønskede.

Det kan godt tage tid, inden vandalen kører træt, men hvis vedkommende ikke får reaktion, dør de negative aktiviter stille og roligt af sig selv.

Selvfølgelig er denne trådstart inspireret af den nu lukkede tråd løgnagtige påstande, men emnet er ment generelt, ikke mindst når man tænker på, at andre gør opmærksom på, at der har været lignende påstande og konflikter på EroGuides forgængere. Jeg er ny i dette specielle fora miljø, så jeg kender ikke de nævnte foras måde at udvikle sig på.

Ignorer idioterne, og de finder oftest andre græsgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja lad os holde det til en generel diskussion, så det andet ikke forsætter. Jeg tror du har meget ret i det du skriver Stump, generelt betragtet. Bliver folk ignoreret stopper de, får de en reaktion opfatter de som en motiviation til at forsætte, det er også min erfaring. For nu at komme andre i forkøbet, det er helt generelt betragtet

Del dette indlæg


Link til indlæg

... men hademails, chikanetekster og lignende, tackler man bedst ved at ignore dem. Det er i det mindste min og mange andres erfaring...

I de fleste tilfælde har du nok ret, men lige netop "rygtemails" bør man snarest muligt sætte en stopper for og få rygterne enten verificeret eller falsificeret ved at lægge rygtet offentligt frem.

Ihvertfald hvis der er tale om rygter, der kan ødelægge indtjening og eksistensgrundlag for den pågældende person.

Men man bør så også lave sit forarbejde grundigt og sikre sig, at man ikke bevidst eller ubevidst kommer til at skade andre mennesker uberettiget og derved påfører vedkommende økonomiske tab eller tab af anseelse..(!) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo nemt for dejlige annonyme skribenter at skrive....inorrer det.

Men som hiverrist er man personhenfør og alså er man pludselig ikke annonym, men jeg kan så spørge....hvor mange år skal man vende den anden kind til igen og igen?

For hvergang, det sker skal der lidt mere til, lidt mere der kan gøre ondt.

Private oplysninger skal luftes, for det kan ramme, privat navn og adresse, skal rundsendes med håb om at ødelægge......hvor jeg har bidt i puden for at sige sandheden, men løgnen fik desværre med tiden sit eget liv og blev til sandhed.....min fegl! Jeg skulle have gjort som Nikita og tage fat i cikanene fra start af, men rådet var innorer....men som sagt hvor længe? Min fegl for jeg lyttede til rådene.

Denne streg er en udløber af Nikitas mail, og jeg forstår så evigt godt hun tager fat om roden og lufter tingene.....stilhed kommer der intet ud af....slet ikke efter mange år har jeg konstateret.

Man bliver vred, skuffet og meget meget ked af det....for mit eget vedkomne, er er blevet grædt snot i timevis.

Nikita, er du heldig stopper det nu og ikke bliver værre. Med håb på at tossen læser med.

Tøsekraaam

ps. jeg fortryder nok mit indlæg, når "tingene" starter igen....med "dårlige anmeldelser", hetz og personforfølgelse og udlevering af mit navn og adresse osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hej Cherie

Men det skal bare ikke være krig mellem pigerne på forummet. Det tror jeg ingen ønsker. Så hvis man gør det så skal man som minimum gøre som Thorshammer skriver for at undgå alle mulige konflikter som du jo også selv har prøvet at være en del af og for ikke at komme til at ramme nogen der ikke skal rammes. Generelt betragtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Cherie, læs hvad jeg skriver, gider du ikke. Jeg taler generelt, det er kun dig der stadig snakker om nikita.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...