Hop til indhold
Kohorte

Målrettet tur til Duisburg

Recommended Posts

Gennem det seneste år har jeg oplevet flere skuffende besøg end jeg ellers. Jeg mødte ofte en anden end personen på billederne, og ligeledes var der ikke respekt for de aftaler som ellers var sat op. Jeg benyttede efterårsferien til at gentænke projekt besøg en glædespige. Af anmeldelserne her på sitet kunne jeg læse at mange andre ligeledes var frustreret over den service der blev givet. Tidligere var jeg ofte i Bruxelles og der var der gader med små butiksruder hvor man havde mulighed for se vareren inden købet. Det gav mig en ide at søge efter et sted som Bruxelles.

 Efter en del søgen på RLD i forskellige byer og læsning af anmeldelser, valgte jeg at bestille nogle dage i Duisburg. Her var RLD samlet et sted med mange opgange og piger som præsenterede sig selv, når man stopper op.

 Første aften faldt valget på en kroatisk pige som kaldte sig Carmen. Hun var meget smilende og ganske flot. Prisen er rimelig fast, suck and fuck er 30€, men betaler man 50€ er servicen øko bj og god tid. Jeg valgte det sidste. Inden akten og afvaskning faldt det hende helt naturligt, at tale om løst og fast. Hvilken beskæftigelse jeg havde, hvad jeg lavede i Duisburg osv. Det virkede absolut ikke som om hun havde travlt. Det fedeste ved hendes væremåde var at hun hele tiden havde øjenkontakt, selv under doggy. Efter afslutningen havde hun ikke travlt med at smide mig ud, hun spurgte videre ind til, om jeg havde været i Split osv. Så efter næsten 40 minutter var besøget slut og jeg gik tilbage til mit hotel.   

 I en gammel industrihal ligger Eros Park 26, der sidder pigerne i døråbningen i deres små butikker, og igen, har man specielle ønsker er det bare at spørge, de er supersøde og smilende - dette skrevet på dag to, så det kan ændres. jeg skal måske her indsparke at de mænd som gerne vil besøge en GP diskret, skal ikke tage hertil. Her er mange mænd som går søgende rundt og leder efter det næste knald, men jeg forventer ikke, at møde nogen jeg kender her, så det er bare op med hovedet, og kig efter piger. Noget jeg bemærkede relativt hurtigt var stemningen når man går og kigger på piger. De er ikke aggressive, og de hilser bare med et hallo.

 Jeg besøgte Eros Park 26 lidt over middag igen med god succes. Valget faldt på en pæn dame på et sted mellem 37 og 43 år. Hun var fra Ungarn og kaldte sig Cindy. “forhandlingen” var hurtig overstået idet grundprisen som tidligere skrevet er 30€ og så kan der ellers tilkøbes, hvad man lyster. Igen tog det små 40 minutter, før jeg kunne forlade stedet med endnu en god oplevelse i bagagen.

 Ellers gik det slag i slag. Jeg fandt en sød polak med flotte silicone babser i haus 25, som tog førsteprisen i at suge, hun havde kunne man mærke prøvet det før, det var som om, hun vidste at en god start giver en hurtig afslutning. Denne her var til 225, og her havde hun lidt mere travlt, men det kunne blive til 25 minutter.

 Samlet set blev det til seks besøg på forskellige adresser rundt om Vulkanstrasse og Charlottestrasse, hvor der kan arbejde op til 600 kvinder, og jeg er ikke afskrækket for at afprøve denne form for miniferie igen.

 Til slut en helt anden ting, de skal have ros for deres informationsniveau, de steder hvor det er muligt at finde andet en piger som også var piger ved fødslen, var alle samlet et sted, og der var seddel hængt op.

 Pris for turen:

Flybillet, ca. 600 med Eurowings, med trolley

Billeje, 365 kr. for fire dage, jeg tager altid den mindste bil.

Hotel, 1.600 kr. For fire overnatninger inklusiv morgenmad

 

Fornøjelser:

Seks forskellige piger samlet set 1.950 kr.

/K

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info om en ny by med nye steder, og en fyldig beretning om dine oplevelser:

Eroscenter - Eros26 Duisburg
Vulkanstr. 26
47053 Duisburg

https://eros26.de/

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Vulkanstraße+26,+47053+Duisburg,+Tyskland/@51.4312943,6.7502814,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b8bf1c1e16c97b:0xa0a55e92aef2fbfe!8m2!3d51.431291!4d6.7524701 

Haus 23, 25, 27, 50
Vulkanstraße 23
D – 47053 Duisburg
http://www.vulkanstrasse23.de/ 

På Google maps
https://www.google.dk/maps/place/Vulkanstraße+23,+47053+Duisburg,+Tyskland/@51.4311629,6.7508209,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47b8bf1ea81a1cb1:0xfe4320323033eb2d!8m2!3d51.4311596!4d6.7530096 

Det ser ikke ud til at der går fly fra København med Eurowings?

Eurowings.com
https://www.eurowings.com/us.html

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget interessant.

Mit indtryk er at alle laufhauser i Tyskland stort set ender med skuffelse. Som du selv skriver, bliver prisen og aftalerne hurtigt ændret når man en indenfor og står i underhylerne. Det er vel derfor en del af os hellere foretrækker FKK clubs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kohorte skrev, for 20 timer siden:

Gennem det seneste år har jeg oplevet flere skuffende besøg end jeg ellers. Jeg mødte ofte en anden end personen på billederne, og ligeledes var der ikke respekt for de aftaler som ellers var sat op. Jeg benyttede efterårsferien til at gentænke projekt besøg en glædespige. Af anmeldelserne her på sitet kunne jeg læse at mange andre ligeledes var frustreret over den service der blev givet. Tidligere var jeg ofte i Bruxelles og der var der gader med små butiksruder hvor man havde mulighed for se vareren inden købet. Det gav mig en ide at søge efter et sted som Bruxelles.

 

Tak for beretning, hvordan var badeforholdende? syntes det er en mangel vare i Tyskland, med mulighed for bad

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 3 timer siden:

Meget interessant.

Mit indtryk er at alle laufhauser i Tyskland stort set ender med skuffelse. Som du selv skriver, bliver prisen og aftalerne hurtigt ændret når man en indenfor og står i underhylerne. Det er vel derfor en del af os hellere foretrækker FKK clubs.

Helt enig

Så vidt jeg kan se, ligger der indtil flere FKK klubber i kortere, og nemmere afstand af Düsseldorf lufthavn, end  en tur videre til Duisburg:

Kig på kortet:

FKK24.de

https://www.fkk24.de/

Men måske Duisburg af samme årsag, udgør en bedre fokus, hvis det er Laufhaus og Redlight districts, man personligt foretrækker.

Derfor også tak for denne anmeldelse, som alt andet lige fortæller om nogle muligheder i Duisburg, som vi er andre, der aldrig selv ville have opsøgt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@BigDaddiz jeg tror du misforstår hvad jeg skrev, pigerne ændrede ikke prisen. Basisprisen er 30€, herefter kan du så tilkøbe ekstra ydelser. BJ uden 20 ekstra lav. Jeg oplevede ikke nogen piger som forsøgte at snyde.

@freeman Alle steder steder var der bad, såfremt man ønsker det kan man hos pigerne på Eros26 tage bad med pigerne. 

@Rejsenetværk jeg er klar over udbuddet af FKK klubber, men mit besøg var ikke målrettet FKK klubber. Jeg skulle besøge nogle venner, se noget fodbold osv. 

Jeg kan se, at jeg ikke nævnte at jeg boede på Hotel Mirage, hvilket er 3 minutter til fods fra RLD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kohorte skrev, for 53 minutter siden:

@BigDaddiz jeg tror du misforstår hvad jeg skrev, pigerne ændrede ikke prisen. Basisprisen er 30€, herefter kan du så tilkøbe ekstra ydelser. BJ uden 20 ekstra lav. Jeg oplevede ikke nogen piger som forsøgte at snyde.

 

Det var det jeg var mest overrasket over. At der ikke var noget snyd, som man ellers hører så meget om på andre tilsvarende steder i andre tyske byer. Deraf min skepsis...

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 2 timer siden:

Det var det jeg var mest overrasket over. At der ikke var noget snyd, som man ellers hører så meget om på andre tilsvarende steder i andre tyske byer. Deraf min skepsis...

 

Kohorte skrev, for 3 timer siden:

@BigDaddiz jeg tror du misforstår hvad jeg skrev, pigerne ændrede ikke prisen. Basisprisen er 30€, herefter kan du så tilkøbe ekstra ydelser. BJ uden 20 ekstra lav. Jeg oplevede ikke nogen piger som forsøgte at snyde

Ja Kohorte, det er det som gør dine informationer, så potentielt brugbare.

Det at du kan formidle, hvordan du selv har oplevet en service, som er mere troværdig end det ry, som de steder har, som du har besøgt.

Det er altid værdifuldt, som et kontra synsynspunkt, derfor tak for din beretning.

Dit hotel:

Hotel Mirage
Ulrichstraße 28
47051 Duisburg
https://www.mirage-duisburg.de/ 

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Hotel+Mirage/@51.4324872,6.7553842,15z/data=!4m8!3m7!1s0x0:0x4e872f7c1b23c7e3!5m2!4m1!1i2!8m2!3d51.4324872!4d6.7553842 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til oplysning, så er RLD i Duisburg omkring Vulkanstrasse og Charlottestrasse kontrolleret af Bandidos og Hells Angels, og de har tidligere haft blodige kampe om prostitutionsmarkedet der. Dette resulterede i, at politiet lavede razziaer i alle bodellerne i området, for at stresse klubberne, så de fandt en løsning.

Søg blot på Google for at læse historierne.

Det er noget tid siden de kæmpede, men personligt tvivler jeg på, at de har solgt deres lukrative bordeller.

Så ud over, at man støtter kriminelle bander økonomisk ved at besøge stederne, så skal man også tænke over sin egen sikkerhed - særligt hvis man skulle blive uvenner med en af pigerne. Der er formentligt vagter med tilknytning til klubberne, som opretholder sikkerheden i bordellerne.

Men ellers tak for en god og informativ anmeldelse om et områder og nogle muligheder, som ikke er beskrevet før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på messe 2 gange i året i Düsseldorf og bor altid samme sted i Duisburg på et Airbnb hvor jeg har en hel lejlighed for mig selv. Lejligheden ligger ca 400 meter fra de sjove gader.

gud hvor jeg savner det.  
hvad tror i kommer der gang i disse “gader” igen ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
justforfun skrev, den 19.2.2021 at 00:03:

Jeg er på messe 2 gange i året i Düsseldorf og bor altid samme sted i Duisburg på et Airbnb hvor jeg har en hel lejlighed for mig selv. Lejligheden ligger ca 400 meter fra de sjove gader.

gud hvor jeg savner det.  
hvad tror i kommer der gang i disse “gader” igen ??

 

Der kommer helt sikkert gang i den igen. Jeg tvivler stærkt på at prostitutionen forsvinder med Covid19.....

Men hvornår den kommer igang igen er et helt andet spørgsmål, men vi er nok mange der sidder utålmodige og venter...... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Duisburg er bare et af mange Red Light distrikter med Laufhauser i Tyskland. Normalt  er det alle steder ganske reelt bortset fra i Hamborg hvor man specielt på Herbertstrasse kan blive taget ved næsen i form af at der skal betales ekstra for alt muligt. Sig altid nej til dette. Det fører ikke til noget.
Man behøver imidlertid ikke tage helt til Düsseldorf. I Kiel er der et ganske fint Laufhaus distrikt med 3-4 huse, det er lukket lige nu, men det er ganske reelt og mange forskellige typer piger.
Hannover er også OK men lidt slidt, I Bochum er der et flot område med mange små huse.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
allan48 skrev, den 29.3.2021 at 12:45:

Hannover er også OK men lidt slidt, I Bochum er der et flot område med mange små huse.
 

Hvor ligger laufhaus distriktet i Hannonver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 18.4.2021 at 02:06:

Hvor ligger laufhaus distriktet i Hannonver?

Reitwall tæt på Hovedbanegården. Det er dog noget slidt og nedkørt, det havde sin storhedstid i 80´erne og 90 ´erne men stadig en del piger.
http://www.braun8.de/ som ligger for sig selv men tæt på er bedre på den måde at det kun er lokale der kommer der og og priserne billigere.

Redigeret af allan48

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...