Hop til indhold
Guest Thaimig

Min P gør ej som jeg siger når den ser store bryster

Recommended Posts

Guest Thaimig

Faktisk et problem siden jeg var ganske ung, hver gang jeg presentere den for et par flotte bryster, (altså store) ligger den sig

Prøvede igen i den forgangne uge og uden undtagelse ( link total ligegyldigt ) 

Tænker om jeg skal lade nemtøs give den en tur med en Tæppebanker?

Ja undskyld mit underligt skriv, jeg er åbenbart ikke som normale mænd, som er lige modsat

Men go weekend alligevel :rolleyes:

Nåh-ja ikke fordi jeg venter et opstød og slet ikke et nedstød men blot en tanke fra det virkelige liv, mit 

Redigeret af Thaimig
Mangler tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Thaimig skrev, 1 time siden:

Faktisk et problem siden jeg var ganske ung, hver gang jeg presentere den for et par flotte bryster, (altså store) ligger den sig

Prøvede igen i den forgangne uge og uden undtagelse ( link total ligegyldigt ) 

Tænker om jeg skal lade nemtøs give den en tur med en Tæppebanker?

Ja undskyld mit underligt skriv, jeg er åbenbart ikke som normale mænd, som er lige modsat

Men go weekend alligevel :rolleyes:

Nåh-ja ikke fordi jeg venter et opstød og slet ikke et nedstød men blot en tanke fra det virkelige liv, mit 

Kan  trøste  dig  med  at  du  ikke  kommer  til  at  lide  under  synet  af  mine  bryster. 

Jeg  bliver  aldrig  en prøveklud,  og  har  kun  mødt  mænd  som  jeg  ikke  var  i tvivl  om, at  de  tændte  på  mig. 

Så  som  andre  gode  mænd  foreslår  så  hold  dig  til  de  kvinder  med  små bryster.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig forstået fascinationen af store bryster. Ved store bryster er man jo nødsaget til at benytte begge hænder om blot det ene bryst, med det resultat at det andet bryst blot hænger der ubenyttet i al ubemærkethed. En hånd til hvert bryst, så bliver det ene bryst ikke jaloux på det andet over mindre opmærksomhed.

For slet ikke at tale om tyngdekræftens indvirkning med årene. Det er intet sexet i at skulle rulle brysterne op fra midt på lårene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Folks smag er forskellig. Jeg synes store ægte bryster er fascinerende og dejlige . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist, hvis du kan lide store bryster. Selv troede jeg at jeg kun var til de mindre modeller, men Malua har lært mig at sætte pris på store bryster også, så nu holder jeg af alle størrelser....og det gør pikken også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville ønske jeg havde flere hænder til at gramse på store bryster. Jeg er vist "titman" med stort "T" :D

Men generelt er jeg også til damer med kurver, hellere 10kg for meget end for lidt. 

Hvis pikken ikke stritter når du er sammen med en kvinde med store bryster @Thaimig så det nok ikke "meant to be". Det er der vel heller ikke noget galt i? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er 100% til numser. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med en piges bryster. Pigen kan da godt lige få et "båtbåt" på babserne. Men så er den skid også slået.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Små bryster - store bryster - økologiske bryster - plastic bryster. Dejlige alle sammen, hvis pigen er sød og køn. For mig er oplevelsen af en kvinde en helhed. Det jeg ikke kan med er  meget overvægt og dårlig hygiejne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Nemtøs skrev, den 7.2.2020 at 22:57:

Kan  trøste  dig  med  at  du  ikke  kommer  til  at  lide  under  synet  af  mine  bryster. 

Jeg  bliver  aldrig  en prøveklud,  og  har  kun  mødt  mænd  som  jeg  ikke  var  i tvivl  om, at  de  tændte  på  mig. 

Så  som  andre  gode  mænd  foreslår  så  hold  dig  til  de  kvinder  med  små bryster.  

Tror du misforstod mit, men uanset, var der ej tale om sikanering, undskyld stavefejl, men nej jeg syntes alle bryster er smukke, også dine og nej jeg påtænker ej at bruge dig som prøveklud, sku nok ha undladt dit navn i den forbindelse, sorry

Nej mit skriv handler sådan set kun om min manglende på samme, længere var den ikk, beklager

Nå men status så er jeg åbenbart bedst til at blive misforstået på dette site, (trods mange mænd forstod) 

Ja så er der vel kun et at gøre, præcis, at lukke munden 

Jeg er ej på dette site for at genere nogen ej heller nemtøs

Undskyld kommaer de forkerte steder, go aften Danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...