Hop til indhold

Recommended Posts

Altså en kort anmeldelse er vel bedre end ingen. Jeg ville blot give mine positive ord med her på siden om pigen, så man ved det er hende man møder og ikke en fake, som der er mange af jo

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 3 timer siden:

Altså en kort anmeldelse er vel bedre end ingen. Jeg ville blot give mine positive ord med her på siden om pigen, så man ved det er hende man møder og ikke en fake, som der er mange af jo

Helt okay fra min side …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Champagne i sidste uge, gav 800 for 50 min b2b med 69 uden. Først pigen : hun er sød lækker og har en flot krop med bryster der har fået hjælp og en helt glat fisse. Massagen var ganske ok og det hele sejlede ikke i olie og hun var berørings venlig som hun stod der i bodystocking der var åben i bunden. Da ryggen var færdig smed hun det sidste tøj og bad mig vende mig om, hun staten sig på mit skød og gav lidt pussy slide før hun begyndte med b2b massagen og hele forsiden fik en tur før hun vente sig om og vi endte i en 69. Hendes blow er ikke værd at skrive om og hun brugte mere hånd end mund så tror ikke jeg besøger hende igen.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...