Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/275816

Besøgte denne herlige GP forleden. Jeg har ledt lidt efter Rose's afløser, hvor jeg før "kom" ofte. Billederne på annoncen er 100% korrekte. Bine er en meget sød og flot pige. Hun fortalte, at hun også har arbejdet i Nyborg og Odense udover at have været domina i London.... Nå, men jeg blev modtaget af mutter og fik besked på at tage tøjet af og lægge mig face down, så ville Bine dukke op lidt efter. Som sagt så gjort - Bine dukkede op i en meget stramt siddende kjole, der bestemt intet gjorde for at skjule hendes flotte figur og behageligt store bryster. Vi havde aftalt pris for en time på sms, så hun gik omgående i gang med massagen. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge lidt på godten, hvilket hele tiden fik hende til at grine. Hun beholdt kjolen på under massagen - jeg beherskede mig og lod hende arbejde. Vi snakkede undervejs og hun var meget drillende på en underfundig ironisk måde, som jeg syntes var ret ophidsende. Hun sluttede massagedelen på ryggen af med ligesom tilfældigt at køre ned over røven og smuttede tilfældigt fingrene forbi anus og bollerne. Det gjorde mig rimeligt kampklar, hvorefter jeg vendte mig om. Hun kørte dog videre med forside massage som om intet var hændt og fortsatte med søde drillerier,  indtil hun godt kunne mærke, at der nu skulle andet til. Hun startede med et fantastisk blow, der fik mig helt op at ringe. Jeg nåede ikke at bede hende om det, før hun smækkede kondomet på og sad omvendt overskrævs og red til den store guldmedalje. Jeg ville dog godt holde øje med de dejlige bryster, så jeg fik hende vendt og vi fortsatte derudaf. Derefter lagde hun sig på ryggen og bad mig "please fuck me missionary" og da man jo er en gentleman, gør man hvad damen ønsker. Hun brugte fingrene til at tilfredsstille sig selv, mens jeg pumpede løs. Jeg kunne ikke rigtig få fodfæste på briksen, så jeg rejste mig, drejede hende en halv omgang og kørte stående løs på ny. Hun gav et lille suk og bad mig komme op på briksen til hende "I want you to come now", så jeg satte mig overskrævs på hendes ansigt, tog pikken i egen hånd og lod hende, liggende på ryggen, tage sig kærligt af boller, mellemkød og røven med tungen og munden. Der gik ikke længe før jeg kom vildt ud over hendes bryster og mave. Vi lå lidt og sundede os, hvorefter hun faldt sammen af grin, idet vi havde fået skubbet briksen halvt gennem værelset over til væggen.

En dejlig oplevelse med en sød og velvillig Bine, som jeg kun kan anbefale jer at opsøge. Jeg vil kigge forbi igen så snart lejligheden byder sig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Velkommen til. 
Takker for en fin anmeldelse. Lyder til at det er en pige der gerne vil nyde og yde. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej fræk6,

Jeg tror ikke hun er meget ældre end de 24 år der står i annoncen, men alderen er uvigtig for mig, så længe hun er sød, sjov, sprød og fast i kødet og det er hun.

Iflg. Google maps er der 1,4 km fra banegården svarende til 18 min. gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baldy skrev, for 17 minutter siden:

Hej fræk6,

Jeg tror ikke hun er meget ældre end de 24 år der står i annoncen, men alderen er uvigtig for mig, så længe hun er sød, sjov, sprød og fast i kødet og det er hun.

Er det privat eller klinik ?

Tog du hendes tilbud på 30 min. ? Passede tiden var der tid nok

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 8000,

Det er en klinik. Jeg tager altid 60 min. da jeg er lidt sen i aftrækket :-) Prisen var den samme for 1 time som jeg plejer at betale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lars60 skrev, for 6 minutter siden:

Det er en rimelig diskret indgang, selv om det er en gammel butik. ;)

Og der er ikke meget trafik i den del af gaden. 

Korrekt, man kan godt forsvinde ind i indgangspartiet..;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Baldy skrev, for 6 timer siden:

Hej fræk6,

Hej Baldy

tusind tak for svar, syntes bare det er lidt mærkelig at skrive 24 år og et andet sted 30 år - men ellers er jeg enig med dig.

jeg er ofte på banegården, jeg vil prøve at besøge hende... god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Bine i går. Fuldstændig kaos omkring bookinger, havde tid kl 10, blev forsinket og skrev og undskyldte og spurgte om 10.30 var ok men nej ikke tid før 11.30... fik så besked 10.40 om jeg kunne være der kl 11, skrev jeg kunne nå det til 11.10 og fik ok. Da jeg kom var hun ene i butikken og igang med en anden kunde så måtte vente 20 min før hun havde tid. Så kunne jeg kun få 30 min fordi hun havde travlt og samtidig stod der folk og bankede på. Hader når man kan mærke fokus er på alt andet end den kunde der ligger på briksen. Bine er dog sød og har et dejligt frækt ansigt og vældig fin slank og fast figur med store bryster. Næsten magen til Rose og slet Ikke som de små- til helbuttede thaier man efterhånden møder alle steder. Og hun kan rent faktisk massere !! Jeg tror dog ikke alder er 24 men mere 30... men en meget god fast figur med flad mave stadig  :) 

Redigeret af MalleDegrain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...