Hop til indhold
Tombola22

Lena * if u wish 100% authentic and no make up!

Recommended Posts

Jeg har længe ville skive en anmeldelse af Lena, men jeg er ikke så god til ord, og slet ikke det skrevne, men nu prøver jeg.

 

Lena er en helt speciel kvinde, det er som at besøge en kæreste, vi fjoller tit og hun viser mig alle de ting hun har lavet siden sidst jeg var der.

Jeg har besøgte hende 7-8 gange efterhånden og det bliver bedre og bedre for hver gang vi ses.

Besøgte hende igen i starten af januar, aftalte 2 timer med kys og anal, det var skønt.

Desværre stopper alt godt på et tidspunkt, og Lena er ingen undtagelse, hun fortalte mig at hun har tænkt sig at stoppe til april, og kun planlægger at besøge DK 2-3 gange mere.

Det eneste negative jeg kan komme på er at hendes annonce altid er aktiv, det gør det lidt svært at finde ud af hvornår hun er i DK, rygtet siger at hun lige er ankommet i dag, jeg ved det ikke med sikkerhed.

Vær sød mod hende hun er fantastisk og jeg kommer til at savne hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har længe ville skive en anmeldelse af Lena, men jeg er ikke så god til ord, og slet ikke det skrevne, men nu prøver jeg.

Det passer da ikke :-). Tak for fin anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, 1 time siden:

Jeg har længe ville skive en anmeldelse af Lena, men jeg er ikke så god til ord, og slet ikke det skrevne, men nu prøver jeg.

 

Lena er en helt speciel kvinde, det er som at besøge en kæreste, vi fjoller tit og hun viser mig alle de ting hun har lavet siden sidst jeg var der.

Jeg har besøgte hende 7-8 gange efterhånden og det bliver bedre og bedre for hver gang vi ses.

Besøgte hende igen i starten af januar, aftalte 2 timer med kys og anal, det var skønt.

Desværre stopper alt godt på et tidspunkt, og Lena er ingen undtagelse, hun fortalte mig at hun har tænkt sig at stoppe til april, og kun planlægger at besøge DK 2-3 gange mere.

Det eneste negative jeg kan komme på er at hendes annonce altid er aktiv, det gør det lidt svært at finde ud af hvornår hun er i DK, rygtet siger at hun lige er ankommet i dag, jeg ved det ikke med sikkerhed.

Vær sød mod hende hun er fantastisk og jeg kommer til at savne hende.

Du skriver glimrende - og ja jeg kender godt følelsen når man virkelig bliver hooked, det er bare skønt ...!

Så må du hellere holde dig til hvis hun smutter igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombola22 skrev, for 1 time siden:

Jeg har længe ville skive en anmeldelse af Lena, men jeg er ikke så god til ord, og slet ikke det skrevne, men nu prøver jeg

Du skriver da bedre end mig.

Fin anmeldelse, jeg har prøvet at skrive til hende men ikke noget svar endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg forbi hende, hun virkede lidt træt, det var fordi hun er kommet i dag, jeg havde lige sovet et par timer, så ikke et ondt ord om det.  Pigen er rigtigt flot, dårlig tante kys, dog med åben mund, men ingen tunge, der kom lidt tunge på til sidst. Hun var meget voldsom mod min ende, for lidt glide creme og for meget press, det ville nok have været bedre hvis hun startede med en finger, eller mindre legetøj, jeg fik slukket hende så hun lå i fosterstilling, og puttede sig ind til mig.

Det at jeg fik, var svensk og ømt numsehul.

Ingen blow ikke noget på den dumme, jeg havde bestilt gfe,tunge kysses pluds prostata massage. I en time for 1900. 

Men jeg er helt sikker på rammer man dagen for hende så er hun god, jeg er også sikker på at hun bliver bedre jo mere hun ved om dig.

Tilsidst vil jeg slutte af med at fortælle at hun snakker rigtig meget, og gik også lige lidt for meget, for at hente nogle ting eller også skulle der lige vaskes noget.

Så det blev lidt en sløj tur desværre.

Undskyld så kom der noget malurt i bægeret.

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Lena flere gange og har gode oplevelser hver gang. At hun stopper betyder hun må besøges igen inden. Hun kan noget helt pecielt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Tvivler nu på at hun stopper - det sagde hun også da jeg besøgte hende i sommer. Mit indtryk er nemlig at hun er ret glad for livet i Danmark. Lad os se, hvem der får ret ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 8.2.2020 at 22:01:

Tvivler nu på at hun stopper - det sagde hun også da jeg besøgte hende i sommer. Mit indtryk er nemlig at hun er ret glad for livet i Danmark. Lad os se, hvem der får ret ^_^

Fik besøgt Lena og ud over 1 times fræk nærværende eftermiddag sex , gjorde hun det klart hun stopper efter marts. Hun kommer et par gange mere. Så er det slut.

så hvis man ikke har været hos hende vil jeg anbefale. Hun er en pige med mange supergode anmeldelser . En legende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...