Hop til indhold
Pillefinger

Bedre sent end aldrig !!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/40456/moden-fraek-kvinde-i-fredericia

Eftersom der intet tlf nr er, så man kan være sikker på det ikke er en fakeannonce eller en fyr der bravt keder sig, tog jeg alligevel chancen og skrev en mail til vedkommende den 6 Marts kl. 19:10 og gav hende lidt tid for et evt svar.

Den 13 Marts kl: 00.38 modtager jeg så endeligt et svar..

Det må man sige, selv posten er hurtigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/annonce/40456/moden-fraek-kvinde-i-fredericia

Eftersom der intet tlf nr er, så man kan være sikker på det ikke er en fakeannonce eller en fyr der bravt keder sig, tog jeg alligevel chancen og skrev en mail til vedkommende den 6 Marts kl. 19:10 og gav hende lidt tid for et evt svar.

Den 13 Marts kl: 00.38 modtager jeg så endeligt et svar..

Det må man sige, selv posten er hurtigere.

Hvad svarede hun så? Har du besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis det er hende der mangler penge til huslejen er hun ægte nok jeg har været en tur forbi hende en dejlig moden kvinde der virker til at kunne lide det :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

hvis det er hende der mangler penge til huslejen er hun ægte nok jeg har været en tur forbi hende en dejlig moden kvinde der virker til at kunne lide det :P

Knallertdreng, kunne du åbne lidt mere op for hvad du fik, og hvad det kostede? Er hun fx til superfransk? :D

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

der var både superfransk og tungekys, prisen kan jeg ikke huske men det var omkring 1500 til 2000 for en times dejlig sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

der var både superfransk og tungekys, prisen kan jeg ikke huske men det var omkring 1500 til 2000 for en times dejlig sex.

He he...med de priser ( for en lille moden dame ) burde hun sgu da aldrig mangle til husleje fremover :?

/ S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...