Pillefinger 6 Skrevet 13. Marts, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/40456/moden-fraek-kvinde-i-fredericia Eftersom der intet tlf nr er, så man kan være sikker på det ikke er en fakeannonce eller en fyr der bravt keder sig, tog jeg alligevel chancen og skrev en mail til vedkommende den 6 Marts kl. 19:10 og gav hende lidt tid for et evt svar. Den 13 Marts kl: 00.38 modtager jeg så endeligt et svar.. Det må man sige, selv posten er hurtigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanoKeld 0 Skrevet 24. Juli, 2013 https://annoncelight.dk/annonce/40456/moden-fraek-kvinde-i-fredericia Eftersom der intet tlf nr er, så man kan være sikker på det ikke er en fakeannonce eller en fyr der bravt keder sig, tog jeg alligevel chancen og skrev en mail til vedkommende den 6 Marts kl. 19:10 og gav hende lidt tid for et evt svar. Den 13 Marts kl: 00.38 modtager jeg så endeligt et svar.. Det må man sige, selv posten er hurtigere. Hvad svarede hun så? Har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 24. Juli, 2013 hvis det er hende der mangler penge til huslejen er hun ægte nok jeg har været en tur forbi hende en dejlig moden kvinde der virker til at kunne lide det :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 24. Juli, 2013 hvis det er hende der mangler penge til huslejen er hun ægte nok jeg har været en tur forbi hende en dejlig moden kvinde der virker til at kunne lide det Knallertdreng, kunne du åbne lidt mere op for hvad du fik, og hvad det kostede? Er hun fx til superfransk? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 24. Juli, 2013 der var både superfransk og tungekys, prisen kan jeg ikke huske men det var omkring 1500 til 2000 for en times dejlig sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5062 Skrevet 24. Juli, 2013 der var både superfransk og tungekys, prisen kan jeg ikke huske men det var omkring 1500 til 2000 for en times dejlig sex. He he...med de priser ( for en lille moden dame ) burde hun sgu da aldrig mangle til husleje fremover / S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg