Hop til indhold
james bond

Pige søger seriøse mænd (Randers)

Recommended Posts

Der findes også kvinder der er generte til at gribe tlf og plapre løs, så er der de piger der gør det på fritidsbasis og ikke sidder på tlf konstant og venter på der er en som ringer til hende.

Men det er da et plus du kan kontakte hende over sms og lave en aftale og gå igen hvis ikke det falder i din smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 8 minutter siden:

Der findes også kvinder der er generte til at gribe tlf og plapre løs, så er der de piger der gør det på fritidsbasis og ikke sidder på tlf konstant og venter på der er en som ringer til hende.

Men det er da et plus du kan kontakte hende over sms og lave en aftale og gå igen hvis ikke det falder i din smag

Helt sikkert. men vil bare gerne høre en kvinde stemme sige det samme som hun smsede, istedet for måske en mand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra hendes nyeste opdatering af annoncen med at hun vil have man sender et billede af sig selv og skriver lidt om sig selv skulle man da tro at det er en tinder date hun vil have 

Tror sgu ikke man skal regne med at hun er den skarpeste ske i skuffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har haft kontakt, ?

skrev i søndags, fik kort svar tilbage i går, men ikke hørt noget siden

nogen der har besøgt hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi og pigen er som sikkert sød nok men hendes lejlighed er rodet og ekstremt beskidt der lugter af en mellemting mellem en kattebakke hestestald og det med at tage et bad inden hun får besøg er vist en by i Rusland for hende 

Så gør op med jer selv om det er noget i kan se igennem fingre med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wolfen0204 skrev, den 13.5.2020 at 13:20:

Har været forbi og pigen er som sikkert sød nok men hendes lejlighed er rodet og ekstremt beskidt der lugter af en mellemting mellem en kattebakke hestestald og det med at tage et bad inden hun får besøg er vist en by i Rusland for hende 

Så gør op med jer selv om det er noget i kan se igennem fingre med

Men hvordan var sexen så ?

var det godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der. 

Lav, ung og tæt buttet pige. 

Kommer op i hendes lille taglejlighed. Føj for h..... 

Der er virkeligt klamt og katte over alt. Der stinker og kattene har med sikkerhed pisset over alt. 

Oprydning og rengøring er der intet af. 

Bevars, jeg har været på mange skumle steder hos glædespiger. Men det her er for klamt. 

Jeg prøvede på en sød måde at takke nej tak, da jeg simpelthen ikke kan i sådan svineri. 

Hun efterfølgende bombede mig med sms'er, hvor hun ikke syntes jeg kunne være det bekendt. Hun undskyldte med, at hun lige har været syg, og ikke har haft tid til oprydning. Men man kan simpelthen ikke nå at svine så meget under en influenza. Sorry, det har taget år at opbygge sådan svinesti. 

På vej hjem i bilen, kunne jeg lugte de katte og hele hendes lejlighed, trods jeg kun havde været indenfor i Maks 2 minutter. 

God tur venner. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der. Det er synd. At man kan være så fjern fra den virkelige verden at man ikke engang kan tage sig af det der ligger ved siden af en og smide det i skraldespanden.

Man burde tilkalde myndighed eller lign, hun ender med at blive syg af at bo i den lejlighed, og det er sgu da synd for dyrene også.

Jeg havde den tunge urin stank i næseboret et par timer efter. Jeg kunne heller ikke få mig selv til det. Må sige det var et dårlig oplevelse der sat sig i mit hoved, er stadig rystet over det! 

Redigeret af Trucker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...