Hop til indhold

Recommended Posts

Nå men jeg havde haft en rigtig rigtig lang dag på job torsdag d 6-2 så tænkte jeg ville prøve at friske mig lidt op inden jeg var hjemme. Jeg havde tidligere skrevet med Silvia https://annoncelight.dk/profile/Silvia men hun havde desværre ikke tid når jeg kom til Aalborg, jeg kan se ud fra billederne at de er samme sted i centrum som er garanti for ægte billeder, så jeg fik opstøvet Anna i stedet. På billederne kunne det da slet ikke gå galt med den krop / bryster som hun lå for dagen ;) Jeg fik aftalt med hende at vi tog en omgang på 30 min med superfransk.

Vi aftalte at jeg skulle skrive når jeg var på stedet, som sagt som gjort, men hun svarede ikke lige med det samme :huh: så jeg gik lige ud på gaden igen for at blande mig i mængden så man ikke uden videre kunne se hvad jeg skulle og prøve så igen 2 min efter med lidt bedre held, hvilket hun også undskyldte for :)

Vi kom op i lejligheden som hun deler med en eller flere. Hun var så liiige lidt højere end jeg regnede med 1,82 vs 1,73 :D  Nå men vi fik afregnet pengene og jeg smuttede i et ret koldt bad, havde glemt det tager 5 min før der kom varmt vand :lol: 

Tilbage til rummet hvor hun var iført rødt lingeri som så rigtig lækkert ud på hende, hun er super slim, som i meget tynd som papir stort set, så blev lidt nervøs for om hun kunne magte opgaven ^_^

Hendes blow var ekstrem godt og jeg var nødt til at stoppe hende ret hurtigt da jeg kunne mærke det gik alt for hurtigt den forkerte vej :lol: Så kom gummiet på og hun red mig til den store guldmedalje, bagefter doggy og så hende på ryggen med hendes ben op mod hovedet, der kunne jeg ikke holde det i mig mere.. Jeg blev tilbudt bad efter selvom tiden var gået, hvilket er et plus i bogen, dog vil jeg gerne hjem i et varmt bad i stedet ;) 

Hun er her vist i 5 dage mere, det er hendes første gang i Danmark, brysterne troede jeg var ægte, det er de ikke, men de sidder så godt på hende ligesom håndværket med at lave dem er virkelig godt. De er ikke hårde men lidt følsomme hvis man slikker dem for meget for hurtigt :D Jeg tror det er en bideskinne eller ligende hun har på tænderne eller for at rette tænderne, i må ikke hænge mig op på det.

Gentagelsen vil være rigtig stor, dog vil det nok være med mega fransk næste gang så jeg ikke skal bekymre mig om det :D :lol: 

Link til Anna https://annoncelight.dk/showad/291592

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...