Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt over en ny annonce her, og syntes pigen så spændende ud.

https://annoncelight.dk/showad/287441

Ringede og fik en tid, fik ved fremmødet præsenteret en 'menu' med priser - jeg havde kun planlagt at bruge en halv time på det (der var prisen så 1.000 kr, ganske pæn pris for ½ time), men nu var jeg kommet afsted så det måtte være. Da hun så småt var ved at starte spurgte hun om jeg ikke ville smide 200 kr mere og så få en time i stedet. OK, det lød som en fair deal, så ja tak. Så gik det næsten kun ned ad bakke derfra, massagen var rimelig de steder hun ramte, derefter brugte hun brysterne til lidt B2B, tre sut på kalorius, gummi på og så op og ride, mens ansigtet tydelig viste at det ikke var en fornøjelse for hende. Efter afslutningen tøede hun lidt op og viste badeværelset - gav endda et lille kys.

Men jeg blev overtalt til at tage en time (kiggede så ikke på uret mens det stod på) men da jeg igen stod ved bilen kunne jeg se at der var gået 45 minutter, incl. bad.

Jeg tror ikke jeg kommer igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...