M-Nielsen 81 Skrevet 6. Februar, 2020 Jeg var forleden dag i Holstebro og blev lidt sulten Så fandt Diana på annonce light og fik hurtig en aftale med hende Diana var allerrede klar til at åbne døren da jeg kom og sikke da en flot og smilende pige der mødte mig, vi fik aftalt en time med superfransk og det er meget lang tid siden jeg er blevet suttet så godt tor hun kan suge en golf bold gennem en have slange så lækkert og så skulle jeg da også smage lidt på varen og det nød hun bestemt også inden der blev påmonteret kondom og så fik hun den store tur i mange forskellige stillinger inden jeg ikke kunne mere tror også hun var lidt færdig vi svedte da lidt begge to trods det er koldt for tiden Hun spurte om jeg ville have lidt ryg massage til tiden var gået og det ville jeg da gerne og hun blev helt overrasket da jeg spurte hende om jeg ikke også skulle give hendes ryg en gang massage hvilket hun da gerne ville og hun var rigtig glad for det SÅ var den time vist også gået så godt og vel Det var en lille anmeldelse af en udenlansk pige som er rigtig sød og smilende som gav sig fuld ud på alle områder hvilket der er langt imellem med dem efter min mening, men det er jo altid smag og behag Gentagelse fare JA DEN ER RET STOR Beklager det manglende link men jeg er ikke ret stærk i det der med pc er meget bedre til noget andet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 6. Februar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/281646 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M-Nielsen 81 Skrevet 6. Februar, 2020 Tusind tak Riesenschwanz det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 12. Februar, 2020 Overvejer kraftigt at besøge skønheden på hendes nuværende adresse. men er der nogle der kan fortælle om brysterne er fiksede? I så fald er de stadigvæk bløde, eller kan man mærke implantaterne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
<Diana> 7 Skrevet 13. Februar, 2020 Hi darling! my breasts are non-silicone originals No silicone 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hangaround 73 Skrevet 13. Februar, 2020 (edited) Hi Diana See pm Redigeret 13. Februar, 2020 af Hangaround 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg