Hop til indhold
banditten2

Chloe - Cassiopeiastars wow

Recommended Posts

Forleden dag så jeg efterlysning af danske gudinder på Klinik, så her mit bidrag til den efterlysning.

Egentlig havde jeg en aftale med en anden pige på Cassiopeiastars men den blev desværre aflyst, hvilket jeg først fandt ud af da jeg var ankommet til Cassiopeia.

Lidt modvilligt gik jeg med til at møde Chloe men telefonpige insisterede og jeg havde set frem til et knald, så det værste var hvis der ikke var kemi.

Ind i rummet kom Chloe og der var kemi med det samme. Chloe er fra Norge og har dejlig sød accent. Uden de store sprog problemer blev aftalen indgået og pengene skiftede hænder.

Chloe lagde ud med en ordentlig krammer hvor hendes sparsomme tøj røg af undervejs, inden vi ramte sengen. Her tilbyd Chloe "norsk massage" hvilket er lækker penis massage med masser af olie/glide Cream til opvarmning. Alt imens talte Chloe om hvor frækt det var men det ble bedre og bedre. Inden længe lå vi i 69, hvilket vi begge nød.

Så skal der knaldes og da jeg dagens første kunde, synes jeg at det var lidt rough at lægge ud i doggystyle. Så en lækker ridetur, hvor Chloe langsomt sænkede sin fisse ned over min pik og op igen, mens hun nærmest massager pikhovedet.

Chloe er en let pige, så man nærmest kan smide rundt med hende, hvilket hun kun tilskyder til. Så der blev afprøvet forskellige stillinger i og udenfor sengen.

Bum så var der 3 lys tændt og tiden var gået. Det blev markeret med ordentlig ladning på hendes bryster, som et flot maleri.

Chloe havde ikke travlt med at få en ud af døren, så det blev til hyggesnak efterfølgende.

Jeg tænker at Chloe snart skal besøges igen.

 

Det eneste minus er at sengene på Cassiopeia trænger til at blive udskiftet. De 2 madrasser efterlader en sprække a la grand Canyon imellem sig, hvilket tæller ned.

Cassiopeia bør s.. have råd til nye senge.

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=921

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.:)

Chloe er nu også på min liste, men jeg er stadig forelsket i svenske Sandra.<3

TAK, Cassiopeia for at introducere os til nordiske skønheder, hvis udseende og sødme  går lige i banditten! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...