Hop til indhold
Guest Smukogliderlig

Gangbang med smuk amatørpige imorgen 7/3 kl. 21-23 :)

Recommended Posts

Guest Smukogliderlig

Hej kære mænd,

Jeg vil gerne prøve at få min gangbang fantasi opfyldt. 
Jeg har stadig plads til 2 seriøse, frække og søde mænd :) 

Jeg ved godt, at der sker meget imorgen og mange har svært ved at få mulighed på det tidspunkt, men det var lige der det passede for mig. Så hvis vi kun bliver nogle stykker, så er det også okay for mig.

P.S. Jeg glæder mig helt vildt og er også en liiille smule spændt ;) :wub:

Se annoncen her:

https://annoncelight.dk/showad/291619

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukogliderlig
Thomson skrev, for 32 minutter siden:

Du mener vel d 7/2 i stedet for den 7/3 .?

Ah ja, ups! 7/2 :rolleyes::ph34r: imorgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jyderne er heldige.

Københavnerpiger er ofte lidt mere reserveret når de handler om GB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukogliderlig
Frækkert666 skrev, for 6 minutter siden:

Hun gider hverken at svare det ene eller andet sted !

Beklager, men jeg har ikke flere ledige pladser. Jeg har fået mange henvendelser og det kan være svært lige at få svaret alle. Sorry :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Det var till slut 6 st som mötte upp till detta arrangemang och det var väldigt nice. Pigen var riktigt söt och sexig! Efter att ha inlett med att ta hand om oss alla stående på knä så blev det full fart på sängen. Dock fick vi flytta oss till golvet igen när sängen brakade ihop någonstans halvvägs :-)

I allt ett mycket gott arrangemang!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukogliderlig
Sweden123 skrev, for 2 timer siden:

Hej. Det var till slut 6 st som mötte upp till detta arrangemang och det var väldigt nice. Pigen var riktigt söt och sexig! Efter att ha inlett med att ta hand om oss alla stående på knä så blev det full fart på sängen. Dock fick vi flytta oss till golvet igen när sängen brakade ihop någonstans halvvägs :-)

I allt ett mycket gott arrangemang!

Tak søde. Det var en god, fræk og lidt vild oplevelse ;) Dejligt med 6 søde, frække og respektfulde mænd. 
Til sidst var der 4 af fyrene der kom på mine bryster, mega lækkert, det har jeg fantaseret om i mange år.
Tak fordi du var med til at opfylde min gb fantasi i går og give mig en god oplevelse Sweden123 :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg var også til samme gang bang af den smukke dejlige pige . Jeg kom lidt for sent men da ankom, suttede hun mig straks, da jeg var komaf tøjret . Hun er en meget smuk ung naboens frække datter med en flot ansigt og endnu flottere smil . Og smile det gjorde hun især med en pik i munden. Men en dejlig fræk oplevelse. Undskylder det med sengen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed min oplevelse af GB med SmukogLiderlig

Vi mødes alle sammen ved en diskret lejlighed i Aarhus C og går i samlet flok op i lejligheden. Hele setuppet virker godt gennemtænkt.

Inde i lejligheden møder vi synet af denne vanvittige smukke gudinde, jeg har sjældent set en så smuk kvinde. Hun står der med det smukkeste og mest bedårende ansigt. Egentlig er det slet ikke til at forstå, at denne type kvinde er til GB, det er virkelig naboens datter vi snakker om her. Hun står og smiler frækt og det er tydeligt, at hun har en fantasi der skal udleves. Hvis hun var nervøs, så var det ikke til at mærke.

Hun er iført frækt og lækkert undertøj i form af sorte g-strengs trusser og matchende hofteholder – jeg siger jer drenge, det var det smukkest og frækkeste syn ever. I begriber ikke hvor lækker hun er. Smukke faste bryster, lækker hud, glat fisse der vil slikkes og en røv der skal have nogle klask.  

Vi starter med at få et himmelsk blowjob alle sammen. Vi står rundt om hende og hun sutter himmelsk. Det frækkeste er næsten den øjenkontakt man får. Det var så frækt og det er tydeligt at hun nyder at sutte pik.

Efterfølgende tager vi hendes trusser af, så hun kun er iført hofteholder. Hun er meget våd og klar nu. Hendes fisse bliver slikket og den er våd og dejlig. Det er tydeligt at hun nyder det, tror også hun havde skrevet det i hendes annonce.

Resten af aftenen bliv hun kneppet på skift, men hun fik godt nok også suttet en masse pik. Hun kommer op til flere gange ved både pik og finger :)

Vi slutter af med at sperme udover hendes bryster og lad os bare sige. Hun fik meget sperm og det var ret frækt og jeg tror det var den finale hun ønskede.   

PS: Smukogliderlig – hvis du læser med her. Du var så smuk og lækker i fredags. Jeg mener inderligt, at det var som at se på gudinde, da jeg så dig. Der findes mange smukke piger derude, men dit smukke ydre og udstråling er noget helt specielt. Hvis du stadigvæk laver privat aftaler, så send en PM. Fik slet ikke kneppet og slikket dig nok :)

Redigeret af Vicksblaa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder fuldstændig fantastisk. Som et arrangement man gerne ville have deltaget i. :x men surt at det kostede en seng :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukogliderlig

Føler også de komplimenter er lidt af overdrivelse, hehe :) Men tak! Og ja beklager, jeg er desværre ikke længere aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...