Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mimi, Jailak, Århus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det lykkedes ikke at få lavet en aftale med Cherry eller Wawa. Cherry havde travlt, og mit forsøg på at lave en aftale med Wawa endte i hat og briller pga hendes dårlige engelsk. Fik så lavet en aftale med Bella, men den blev aflyst fordi hun havde glemt en anden aftale. Så jeg kørte mod den i Åbogade. Dørskiltet fortalte der var åben fra kl 9 men lidt over 10 var døren stadig låst. 

Nå så mod Jordbrovej, hvor der var lys i alle bling bling skiltene, og Lucernevej var også åben. Det blev Jailak, og det var Mimi der åbnede. 

Imelda Marcos var min første tanke. Små fed pige, men ikke på den ulækre måde. Jeg gad simpelthen ikke køre mere rundt, så jeg gik med ind. 

En god hård massage fulgte. Den er pengene værd. Vi blev enige om fuld pakke til en tusse. Det var dumt. Hun smed tøjet på samme måde som når man klæder om i svømmehallen. Ingen elegance , ingen flirten over det. Lidt blow ohne som vel var godt nok, men da stemningen mildest talt var noget bollemaskine agtig var der ikke meget stivelse i aspargesen. Men hun fik sgu rullet et kondom på, dygtigt, og en ordentlig klat glidecreme kom også på. Det var nu ikke nødvendigt for hun var godt våd kunne jeg konstatere under 69 turen. Hun hoppede på i cowgirl, og aldrig, aldrig nogensinde har jeg set en fyldig mås køre så hurtigt op og ned. Omdrejningstallet var på højde med min ungdoms tunede knallerter - uden sammenligning iøvrigt - og på få minutter var det ovre. Jeg forsøgte på forskellig vis at lægge op til en langsom og kælen omgang sex. Nix, der skulle bolles og afleveres. Det blev der så. 

På vej ud kom jeg til at gå ud af den forkerte dør, og kom ind på et rum hvor hendes kollega lå og kiggede på telefonen. What a babe. WHAT A BABE. Petit med det smukkeste ansigt, lidt koreansk når de er smukkest. Og et smil drenge, wuhuuuuu. Jeg var så befippet at jeg ikke fik spurgt efter hendes navn. 

Men Mimi Marcos, nej hun er ikke på besøgslisten. 

 

Og nej der er ikke link. Måske kan man finde en gammel annonce på AL. De var der for tid siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg tror det var med vilje, du tog den forkerte dør   Aarhuselsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LarsB skrev, 1 time siden:

Ja ja, du kunne jo bare have ringet, så havde jeg fikset din første prioritet ;)

Ah var det dig der havde taget tiden ;) Slambert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Ah var det dig der havde taget tiden ;) Slambert

Vi havde jo aftalt et fælles besøg og mit engelsk fungere fint til Wawa og Cherry svarer altid når jeg ringer :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...