Hop til indhold
Krebs

Egne kondomer?

Recommended Posts

Jeg har altid troet jeg havde en gennemsnitlig størrelse, men ofte er jeg blevet udstyret med en kondom, som strammede, når jeg besøgte en glædespige.

Egenligt synes jeg det er lidt pinligt at interessere sig for størrelsen af sin mandom, men endeligt tog jeg med til mig og spurgte en ekspert :) 

Hun svarede ærligt og troværdigt at - ja, længden er meget gennemsnitlig, men tykkelsen er over normalen - og derfor havde hun også givet mig et "kingsize" kondom.

Pling, så faldt tiøren endeligt. Det er tykkelsen snarere end længden, der bestemmer hvor stort et kondom, der passer. Og når jeg er blevet udstyret med kondomer, der er for små, skyldes det, at pigerne enten har et dårlig øjemål eller, mere sandsynligt, ikke råder over kondomer i de store størrelser.

Så nu har jeg været nede i Lust for at købe my.size størrelse 64, så jeg selv kan tage passende komdomer med.

Når man imidlertid læser trådene her på sitet, får man indtryk af, at det ikke er en selvfølge at kunne gøre det.

Så hvordan forholder pigerne sig til at man selv medbringer egne kondomer? Er det et problem og i givet fald hvorfor?

Hvad er jeres erfaring og hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Krebs skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har altid troet jeg havde en gennemsnitlig størrelse, men ofte er jeg blevet udstyret med en kondom, som strammede, når jeg besøgte en glædespige.

Egenligt synes jeg det er lidt pinligt at interessere sig for størrelsen af sin mandom, men endeligt tog jeg med til mig og spurgte en ekspert :) 

Hun svarede ærligt og troværdigt at - ja, længden er meget gennemsnitlig, men tykkelsen er over normalen - og derfor havde hun også givet mig et "kingsize" kondom.

Pling, så faldt tiøren endeligt. Det er tykkelsen snarere end længden, der bestemmer hvor stort et kondom, der passer. Og når jeg er blevet udstyret med kondomer, der er for små, skyldes det, at pigerne enten har et dårlig øjemål eller, mere sandsynligt, ikke råder over kondomer i de store størrelser.

Så nu har jeg været nede i Lust for at købe my.size størrelse 64, så jeg selv kan tage passende komdomer med.

Når man imidlertid læser trådene her på sitet, får man indtryk af, at det ikke er en selvfølge at kunne gøre det.

Så hvordan forholder pigerne sig til at man selv medbringer egne kondomer? Er det et problem og i givet fald hvorfor?

Hvad er jeres erfaring og hvad tænker i?

For min skyld er du velkommen til at medbringe dine egne kondomer:-)

Jeg køber kondomer der er til " almindelige" størrelser hvis man kan kalde dem det:-)

Så jeg vil hellere du selv tager nogen med hvis du ved at de ikke vil passe, i stedet for at det sidder ubehagelig på dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et problem. Du kan jo sige til pigerne, at du har dine egne med, fordi du fortrækker nogle der ikke strammer. 

Jeg har både kondomer til normale og store pikke. Jeg lægger de normale frem, men kan jeg se de vil stramme den ene eller anden vej, så finder jeg de store frem. 

Men jo, det kan både være længden og/eller tykkelsen af pikken, der gør at man går op i et større kondom. Londons ekstra store er gode. Du kan se størrelses forskellen her (screenshottet er fra kondomland.dk). 

 

Screenshot_20200205_235231.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryder mig generelt ikke om “medbragte ting” hvis det er en ny gæst...  Heller ikke kondomer... 

Er måske lidt små-paranoid, men det er en syg verden vi lever i og hvem ved, hvad en som var blevet gal i skrællen, over et eller andet, kunne finde på... :huh: 

(ikke henvendt til mænd særskilt.. det er bare en syg verden og man høre så meget... :wacko:)

Meeeen har altid to størrelser liggende, så ikke jeg klemmer alt liv og luft ud af de stakkels oversize mænd....:P

Ved jo selv hvor anstrengende det er at skulle snørre sko, hvis bukserne strammer... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er generelt heller ikke til medbragte kondomer. Det er en forskruet verden. Og med alle de mænd der spørger om de må gøre mig gravid på en vagt :lol: 

Jeg har både alm og ekstra store kondomer. Men hvis det viste sig at de stadig strammere så er det da kun godt hvis du har et par stks i lommen for en sikkerheds skyld. Man kan jo ikke gøre for man er udstyret med en ekstra stor personlighed :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS
Frodige Jeanette skrev, for 6 timer siden:

Bryder mig generelt ikke om “medbragte ting” hvis det er en ny gæst...  Heller ikke kondomer... 

Er måske lidt små-paranoid, men det er en syg verden vi lever i og hvem ved, hvad en som var blevet gal i skrællen, over et eller andet, kunne finde på... :huh: 

(ikke henvendt til mænd særskilt.. det er bare en syg verden og man høre så meget... :wacko:)

Meeeen har altid to størrelser liggende, så ikke jeg klemmer alt liv og luft ud af de stakkels oversize mænd....:P

Ved jo selv hvor anstrengende det er at skulle snørre sko, hvis bukserne strammer... :lol:

Lige min tanke.. 

Er det mine faste kunder er jeg ikke nervøs for de bruger deres egne .. Men jeg passer på mig selv og tager ingen chancer med nye kunder

Problemet med egne kondomer og nye kunder.. Hvem ved feks. hvor længe de har ligget, måske i en varm vindueskarm? Der er en vis udløbsdato på dem og kondomer kan faktisk blive ødelagt af at ligge i en varm bil og i lommen i længere tid. Jeg har altid 3 slags de almindelige, xl og en kingsize

Er kondom der strammer er ofte for smalt og vil have tendens til at rulle af Så det er også noget med tykkelsen på pikken  og ikke altid længden der afgør størrelsen.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ligeledes almindelige og “Big Boy” kondomer liggende og ellers synes jeg at kunderne er søde til lige at nævne det i telefonen eller spørger ind til om jeg har eller om de selv skal ha med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil opfordre pigerne til også at have nogle lidt mindre modeller liggende. Nogle af os ligger lidt uden for gennemsnittet til den anden side ;-)

Derudover kan jeg godt forstå, hvis nogen piger helst bare vil holde sig til egne kondomer. I den her branche drejer det sig om tryghed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS
Elprebsi skrev, 1 time siden:

Jeg vil opfordre pigerne til også at have nogle lidt mindre modeller liggende. Nogle af os ligger lidt uden for gennemsnittet til den anden side ;-)

Derudover kan jeg godt forstå, hvis nogen piger helst bare vil holde sig til egne kondomer. I den her branche drejer det sig om tryghed.

Hvor køber man x small kondomer

Den har jeg aldrig stødt på i butikkerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

nåhhh puhaa så fik min selvtillid da lige et boost i den rigtige retning igen,,;):rolleyes::D

Jeg kan lide alle pikke:wub:

tykke tynde store små

Bare de har gummie på

Det rimer :lol:

Måske jeg har en hemmelig favoritpik 

Men jeg siger det ikke til nogen hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Mon ikke de har dem i Kondomeriet :) ?

 

Eller på Elefantapoteket :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS

Jeg kommer til at tænke på Anja og Viktor.. Lillebroren Esben der skal købe kardoner.. Et helt karton :D

Og der hvor han spørger efter prøverummet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil råde dig til altid at spørge pigen først, der findes mange røverhistorier i denne branche.. nogen sande, andre mindre.

Men i gamle dage kunne gæsterne finde på at stikke hul i kondomet / pakken, hvis de lå på sengen på værelset.

Som en anden også påpeger, pasning og håndtering af gummi, udløbsdato osv, mange ting spiller ind og har intet med hysteri at gøre, men sikkerheden begge veje.

Ønsker alle et godt 2020, med masser af brændt gummi :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VICKS skrev, for 4 timer siden:

Hvor køber man x small kondomer

Den har jeg aldrig stødt på i butikkerne? 

Lust.dk har MI.SIZE kondomer fra størrelse 47, som passer til en omkreds på penis på 7-9 cm, til størrelse 69, der passer til en omkreds på 17-18 cm. 

Lust har også en fysisk butik i centrum af København, men det vides ikke, om man kan prøve kondomerne inden de købes :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Vi har kondomer i huset, 2 størrelser (ligner dem @Christina ssbbw har linket), og som udgangspunkt er det jo dem der bliver brugt. Har dog oplevet få gange at gæster har haft deres egne med, på baggrund af tidligere erfaringer (og ja det er tykkelsen der spiller ind her :P), efter en diskret nærstudering af kondomet har jeg ikke afvist at de måtte bruge deres eget kondom. Det går meget hurtigt helt i stykker hvis der er rift eller brud på kondomet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmalie skrev, for 8 timer siden:

Vi har kondomer i huset, 2 størrelser...

Oh... Det er en videnskab... kondomer... Nogen af os har brugt år på at finde det rigtige... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt så mange stramme og tykhudede kondomer, at jeg er begyndt at dele pigerne op i “dem der accepterer, at jeg anvender mine kondomer” og dem, der “ikke accepterer at bruge egne kondomer”. De sidste besøger jeg normalt kun een gang.

Bortset fra det, så har jeg mødt det rimelige argument imod at bruge kundens egne kondomer, at de kan indeholde et glidemiddel, der irriterer pigen eller smager ulideligt.

Men de gængse kondomer virker bare ikke for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Synes det  er  helt  ok  at  manden  medbringer  egne  kondomer, så  kan  han  have  sin  favorit  med  som  passer  ham  helt  perfekt. 

Når  jeg  viser  nok  tillid  til  manden  til  at  dyrke  sex  med  ham, har  jeg  også  nok tillid  til  at  han  kan  passe  på  ham  selv  og  mig  ved  at  have  egne  kondomer  med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...