Hop til indhold
Horus

Greta et besøg værd.

Recommended Posts

Jeg har et par dage kigget lidt på annoncen og tænkt om jeg turde tage chancen. Og for denne gang heldigvis da. Kom frem og gaden er heldigvis meget stille om aftenen i forhold til om dagen.. efter lidt problemer med at hun ikke kunne se om jeg stod i døren. Blev jeg lukket ind. 

Kunne se det vist er en anden ell gamle billeder. Men hold da op en flot kvinde. Flotte former,  og med hofteholder osv på, som jeg havde spurgt efter.  Rigtig sød og høflig, samt et pænt og rent sted, med pæn varme trods det en kælder lejlighed. 

Bestilte 30 min som venligt med mega fransk til 1000kr. Og blev tilbudt bad. 

Det blev kun til en herlig 69er selvom jeg blev tilbudt knald. Men det andet var så skønt så jeg nøjedes med det. Efter sad vi og snakkede om lidt alm hverdags ting mens hun lå ind til mig og krammede og fik også nogle kys der og da jeg gik. 

Rigtig sød pige og dejlig eksotisk på slut vinteren. 

https://annoncelight.dk/showad/286841

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende nogle gange på Fyn, og kan tilføje at hun er en vildbasse at knalde med. Kan klart anbefales hvis man er til en god stor latinarøv og store bryster :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...