Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kommer lige fra et besøg hos hende.

https://annoncelight.dk/showad/270662

Hun er på hotel og da jeg parkerede, fik jeg anvist værelsesnummeret. 

Tog 30 minutter, alt med kondom. 

Normalt ville jeg sætte pris på blow uden, men det var slet ikke nødvendigt her. 

Efter pengene havde skiftet hænder, smed hun tøjet på en fræk måde og kom  tæt på, lagde op til kys, men drejede så hovedet lidt væk og gned sig op af mig med et frækt blik i øjnene. 

Hun fandt et kondom frem og suttede det nedover min halv stive pik og suttede sådan lidt, medens jeg stod op. Herefter blev jeg anvist til sengen hvor hun suttede videre og endte i 69. Kunne mærke på måden hun suttede at hun også kunne lide det. 

Herefter op i doggy, hvor hun tog godt i mod, uden at trække sig eller noget. 

Kys, når det var muligt. 

Hende om på ryggen og benene om nakken. Da jeg var ved at komme, suttede hun blidt, så jeg faldt lidt ned igen, herefter mere sex og til sidst lagde jeg mig om på ryggen og hun suttede til jeg kom. Hele vejen igennem og lidt efter. 

Så lidt småsnakken og massage. 

Frække blikke og lidt sutten mellem stillinger. 

Hun er sød, fræk og nem at være sammen med. 

Gentagelse? Helt klart. Hun er den bedste GP jeg har oplevet. 

Redigeret af Nybruger1
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse - dog synes jeg fotos af pigen ser noget ½-triste/kedelige ud; men lad det nu ligge; i øvrigt er dit nye brugernavn mere end banalt ….. go´ aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 7 timer siden:

Dejlig anmeldelse - dog synes jeg fotos af pigen ser noget ½-triste/kedelige ud; men lad det nu ligge; i øvrigt er dit nye brugernavn mere end banalt ….. go´ aften 

Seriøst? Dit bidrag er, at du synes billederne er kedelig og du ikke kan lide trådstarters navn? Skulle du ikke overveje hvor meget værdi dit bidrag vil bidrage med INDEN du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, den 6.2.2020 at 11:23:

Skøn anmeldelse.. Uanset login navn:o

Hun ser godt nok skøn ud... Er hun dansk eller Hva? Og er der nogen mulighed for blide fingre i rosen? 

Hun er ikke dansk. 
Ingen fingre inde, men gerne ude :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt...jeg synes også hun ser drøn dejlig ud billederne.

Tak for anmeldelsen!

 

Vov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...