Hop til indhold
Keiro

Easy Thai Vejle (Satang)

Recommended Posts

Jeg var forbi Vejle i dag. Annoncen er meget sparsom, men Hun svare fint på SMS. Fik spurgt ind til priser og alder, og lavede en aftale.

Satang er en gudesmuk pige på 27. Store bryster, og en meget smal talje. Hun er super sød, og har et dejligt smil

Jeg fik massage, blow, 69 og sex. 

Vi sluttede i bruseren sammen. 

Der er en anden pige i huset som og så ser rigtig dejlig ud. "Star " tror jeg at hun hedder.

 

https://annoncelight.dk/showad/291498

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv eventuelt at kontakte hende, hun ønsker vel ikke udbasuneret det her, ellers havde hun jo skrevet det i hendes annonce....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, den 5.2.2020 at 22:11:

Jeg var forbi Vejle i dag. Annoncen er meget sparsom, men Hun svare fint på SMS. Fik spurgt ind til priser og alder, og lavede en aftale.

Satang er en gudesmuk pige på 27. Store bryster, og en meget smal talje. Hun er super sød, og har et dejligt smil

Jeg fik massage, blow, 69 og sex. 

Vi sluttede i bruseren sammen. 

Der er en anden pige i huset som og så ser rigtig dejlig ud. "Star " tror jeg at hun hedder.

 

https://annoncelight.dk/showad/291498

Linket virker IKKE ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 2 timer siden:

ligner det hende på billede og hvordan er hendes priser er det i vejle centrum

Ja, billederne virker ægte nok. Prisen for massage og sjov i en time var 1200. Vejle er så lille at alt er i mere eller mindre i centrum.  Der er 5 - 10 min. gang til toget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...