Hop til indhold

BabenfraAalborg fup

Featured Replies

Skrevet

Køn tøs, god kommunikation. Man får adressen og køre der op, hver efter man får besked på at man skal overføre 300kr før hun åbner. Da man så siger at hun kan få alle pengene når man ses, bliver man slettet. navnet på døren matcher ikke hendes (hun påstår det er en ven hun bor med), så mit gæt er det er en random adresse, og hun bare håber at presse penge ud. 

Skrevet
  • Author
Høvdingen skrev, for 10 timer siden:

Hvem taler du om?

Læs overskriften der står profil navnet. Kan ikke linke da hun blokerede mig med det samme jeg nægtede at forud betale. 

Skrevet

Jeg betalte 400 forud og kørte hen til adressen. Hun åbnede døren og var skide sød. 

Kan helt klart anbefale hende!

Skrevet

Okay det var da heldigt, 99% af historier omkring forudbetaling er kunden blevet snydt.

Men godt turen fra KBH til Aalborg ikke var spildt ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
MfraKbh skrev, den 7.2.2020 at 13:34:

Jeg betalte 400 forud og kørte hen til adressen. Hun åbnede døren og var skide sød. 

Kan helt klart anbefale hende!

Hahaha.....Helt ny profil - og de eneste to indlæg er sjovt nok kommentarerne i denne tråd - svært at regne ud hvem den profil er :D:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.