poulhansen 91 Skrevet 5. Februar, 2020 Køn tøs, god kommunikation. Man får adressen og køre der op, hver efter man får besked på at man skal overføre 300kr før hun åbner. Da man så siger at hun kan få alle pengene når man ses, bliver man slettet. navnet på døren matcher ikke hendes (hun påstår det er en ven hun bor med), så mit gæt er det er en random adresse, og hun bare håber at presse penge ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 599 Skrevet 5. Februar, 2020 Hvem taler du om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 6. Februar, 2020 Høvdingen skrev, for 10 timer siden: Hvem taler du om? Læs overskriften der står profil navnet. Kan ikke linke da hun blokerede mig med det samme jeg nægtede at forud betale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 6. Februar, 2020 (edited) poulhansen skrev, for 47 minutter siden: Læs overskriften der står profil navnet. Kan ikke linke da hun blokerede mig med det samme jeg nægtede at forud betale. Er det https://sugardaters.dk/show?alias=BabenfraAalborg95? Redigeret 6. Februar, 2020 af Arne Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 6. Februar, 2020 Arne Jensen skrev, for 1 time siden: Er det https://sugardaters.dk/show?alias=BabenfraAalborg95? Jep det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MfraKbh 0 Skrevet 7. Februar, 2020 Jeg betalte 400 forud og kørte hen til adressen. Hun åbnede døren og var skide sød. Kan helt klart anbefale hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 7. Februar, 2020 Okay det var da heldigt, 99% af historier omkring forudbetaling er kunden blevet snydt. Men godt turen fra KBH til Aalborg ikke var spildt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MfraKbh 0 Skrevet 8. Februar, 2020 Jeg var faktisk i Aalborg, så det var meget nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 17. Februar, 2020 MfraKbh skrev, den 7.2.2020 at 13:34: Jeg betalte 400 forud og kørte hen til adressen. Hun åbnede døren og var skide sød. Kan helt klart anbefale hende! Hahaha.....Helt ny profil - og de eneste to indlæg er sjovt nok kommentarerne i denne tråd - svært at regne ud hvem den profil er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg