Hop til indhold
Miller's Crossing

Gudesmukke Jasmin fra Pussy Galores❤️

Recommended Posts

Min debut på netop dette bordel. Jeg var der i god tid og skulle have tiden til at gå. Luskede derfor rundt i skumle baggårde på Frederiksberg og lod som om, jeg talte i telefon. Nej -  egentlig ganske anonymt sted trukket godt væk fra Finsensvej, men nok ingen tvivl om, at naboer og genboer er klar over, hvad der foregår. Iøvrigt et genialt træk at opkalde et bordel efter den kvindelige hovedrolle i Goldfinger, som for det ikke skal være løgn så også var lesbisk. Modigt i 1964. Stedet har store værelser, og jeg endte på et med en stor rund seng. 

Tilbage til Jasmin. Havde hørt om hende fra @Ballsy. Han kalder hende for et optifuck . Og hun er da også gudesmuk, som overskriften indikerer. Jamen for fan.. Ind trådte en ung pige med halvlangt kraftigt lyst hår, nogle skønne ungpigebryster, et gudesmuk ansigt og en krop uden lige :P Alderen først i 20`erne passer fint. Jamen hvor heldig har du da lige lov at være.? Og ikke et ord om naboens datter;) Pigen var lidt genert, men ualmindelig sød at tale med.

Selve akten var ret almindelig, men slet ikke under standard. Jasmin gav sig rigtig god tid til et dejligt langt blow (med gummi) til tider med tæt øjenkontakt. Og det smil:D Senere gik vi over  til dansk i flere stillinger, hvor jeg bare tænkte: Hvad laver jeg dog med en sådan skønhed? Og ikke et ord om naboens datter;) 

Jasmin kysser ikke. Jeg prøvede ikke engang. Var næsten sadomasochistisk, da lysten var overvældende. Selvfølgelig et minus,  men det opvejes af hendes skønhed og søde væsen. Åhh bare hun da ville kysse. Måske efter flere besøg? Egentlig et perfekt match for vores bror og humorist @underdog40, som vist nok gerne undgår kys, men går efter gudesmukke unge skønheder. 

Skønt at besøge en ung, dansk GP, selv om du i princippet betaler lidt mere for besøget end for tilsvarende udenlandske GP’er. 

Anbefaling? Det kommer da an på, hvad ens præferencer er. Jeg vidste godt, at jeg ingen kys fik idag. Jeg vidste også godt, at Fransk ikke var øko. Men alligevel søgte jeg til Jasmin. For min nysgerrighed tog over. For at kunne gå i seng med en pige, som jeg ikke engang troede muligt, da jeg var i 20`erne. For at nyde og leve<3

Miller’s

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Jeg har tit kigget på hende, det eneste der har holdt tilbage er nul kys :( 

Jeg respekterer gp’ers grænser, men jeg kan seriøst ikke se hvordan man kan give en GFE uden kys. Og jeg tænker, du har ikke noget imod, at jeg trænger op i dig, men kys, det er liiiiige over grænsen, det forstår jeg ikke :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, Lige nu:

Jeg har tit kigget på hende, det eneste der har holdt tilbage er nul kys :( 

Jeg respekterer gp’ers grænser, men jeg kan seriøst ikke se hvordan man kan give en GFE uden kys. Og jeg tænker, du har ikke noget imod, at jeg trænger op i dig, men kys, det er liiiiige over grænsen, det forstår jeg ikke :lol:

Kysset er mere personligt for mange, desuden kan man jo smage - det er nok ikke altid lige dejligt.

Men ellers giver jeg dig ret i at man ikke kan give en kæresteoplevelse uden at kysse, har i alt fald aldrig haft en kæreste jeg ikke kyssede med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med din debut på PG! Overrasket over, at du ikke har været der før.

Men pas nu på med idealiseringen og begejstringen, superlativerne og (og det er de værste) metaforerne i dine anmeldelser!

Man kunne få den tanke, at Jasmin faktisk fandt, at dit møde med hende var ok og lige over. Du kunne ifølge et erfarent Forum-medlem skade ikke blot dig selv, men også Jasmin og dine potentielle læsere:  

"Intet er harmløst, men anmeldelser, der forfalder til urealistisk idealisering og fremstilling af ulige relationer som om de var mere lige, de kan faktisk medvirke til at udbrede en tendens til selvbedrag, som kan være skadeligt for brugeren, for den omtalte og for læseren."

Jeg selv er med den målestok utvivlsomt en endnu større selvbedrager end du og dermed potentielt til større skade både for de omtalte og for andre læsere.

Men jeg nød nu alligevel i al min syndighed endnu engang begejstringen og poesien i en af dine anmeldelser, som med alle nuancerne og den street credit, du i øvrigt har, samtidig var oplysende og inspirerende.

Tak herfra.

Din

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Cobham der er jeg så uenig for jeg er helt enig med Miller - Jasmin er vanvittig smuk, måske den smukkeste af dem alle. Det er et ægte optifuck, dels fordi det ikke er gfe/med kys, men også fordi jeg oplever hende som lidt distanceret. Hun er sød og venlig - som receptionisten på et hotel, servicemindet, på den overfladiske måde. Intet galt med det, men der er som bekendt piger derude hvor man får hele pakken, indlevelsen, kærligheden OG skønheden. Er det opti-gfe? Eller bare heaven :rolleyes:

Tak Miller 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kÆRE @cobham ,, jeg stod af allerede ved din anden linie, ikke negativt ment bare at jeg stort set INTET forstod.

tak til Millers for endnu et super lækkkert skriv med humor og god underholdning, og hvilken sød ung pige, iøvrigt

De allerbedste blow har jeg tit selv modtaget af dem som IKKE kysser, ja ret underligt , de vil knalde sutte slikkes og meget andet men sku ikke kysse,;) så derfor ingen grund til at undgå pigerne men altid rart at være foreberedt på ydelserne INDEN man møder op forventnings fuld og godt fyldt op på alle måder.

Stor respekt med at Mille søger nye græsgange , tak for fint skriv som altid 

jeg synes altså at du har en mega god måde at skrive på og hvilken humor,,,," jeg luskede lidt rundt,, og lod som om jeg talte i telefon,, :D "

Jeg synes også at du formår at skrive sobert omkring pigen Jasmin her ,, at  NYDE er vel at LEVE,,, i NUET

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 48 minutter siden:

kÆRE @cobham ,, jeg stod af allerede ved din anden linie, ikke negativt ment bare at jeg stort set INTET forstod.

Jeg tror du overser ironien i cobhams indlæg. Og den direkte reference til indlæg i den tråd under generelt, som angreb vel begge de herres begejstrede skriv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michael J skrev, for 51 minutter siden:

Jeg tror du overser ironien i cobhams indlæg. Og den direkte reference til indlæg i den tråd under generelt, som angreb vel begge de herres begejstrede skriv.

 

ok takker for at gøre mig klogere og har forstået budskabet nu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...