Justtryit 6 Skrevet 5. Februar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/291125 Ægte billeder, god parkering. et anonymt sted. god service. hun gav sig god tid og tilbød mig massage bagefter, selv om der var gået den tid jeg havde betalt for. Hun levede sig ind i det og gav sig 100%. hun nød det og tog det ikke som et stykke arbejde men som en gensidig nydelse. Det er 100% et besøg værd 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 5. Februar, 2020 God reklame! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justtryit 6 Skrevet 5. Februar, 2020 (edited) Kald det hvad du vil. har lavet en anmeldelse før for et år siden. Laver kun en anmeldelse hvis den er positiv. Bruger ikke tid på negative anmelderser. kan også se jeg har været medlem længere tid end dig og har kun lavet 2 indlæg. Så det har ikke noget med REKLAME og gøre. Redigeret 5. Februar, 2020 af Justtryit 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 5. Februar, 2020 Justtryit skrev, 1 time siden: Bruger ikke tid på negative anmelderser. Nu mener jeg så at det da er mindst lige så vigtigt at skrive om de dårlige oplevelser. Det hjælper os andre til ikke at spilde penge på en pige der ikke fortjener dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 5. Februar, 2020 (edited) Justtryit skrev, for 4 timer siden: Hun levede sig ind i det og gav sig 100%. hun nød det og tog det ikke som et stykke arbejde men som en gensidig nydelse. Det store spørgsmål er om hun fakede sin nydelse eller anmeldelsen er fake? Redigeret 5. Februar, 2020 af tzatiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zommas 49 Skrevet 14. Februar, 2020 Hun ligner noget der er et besøg værd. Er der nogen der har styr på hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg