Hop til indhold
Troldmanden

Ivy Thai pige første gang i Odense

Recommended Posts

Mandag lagde jeg mærke til en ny annonce på AL for Ivy https://annoncelight.dk/showad/291417  og mente at kunne huske, at have set navnet og nogen af billederne før og ganske rigtig Ivy har tidligere arbejdet hos den meget omtalte Nina fra Siambabes i København. Så nu var chancen for at besøge hende i Odense på en kendt thai adresse i Odense SV, så jeg bookede en time til tirsdag morgen.

Ivy tog smilende imod iført morgenkåbe, men indenunder var hun i en fin kjole og iført selvsiddende mørke strømper. Håret var sat op og Ivy så rigtig dejlig ud og man kan godt genkende hende fra billederne på annoncen, selvom det er modelfotos og man nok skal lægge lidt til alderen. Ivy fortalte at hun er født i Thailand og opvokset i nærheden af London UK. Så hun taler perfekt engelsk, men ikke dansk. Jeg blev anvist rummet til venstre i kælderen på stedet og der er både en massagebriks og en madras. Jeg bad om lov til at prøve begge dele og bad om at starte ud med blid oliemassage. Ivy sagde straks, at det ikke er hendes spidskompetence, og at hun derfor ikke tilbyder massage alene, men kun sammen med andre ydelser. Fint med mig og massagen viste sig at være rigtig behagelig. Det er velvære massage og ikke noget der retter op på nogen ryglidelser :D. Det talte op, at Ivy fra massagen start smed kjolen, men beholdt de selvsiddende strømper på. Samtidig satte hun dejlig popmusik på (ikke det normale thai musik), og undervejs i massagen sang Ivy lystigt med på numrene, mens hun kørte olie rundt på min krop og pirrede mig godt mellem ballerne. Når Ivy var indenfor afstand, kørte jeg prøvende mine hænder op over strømpekanten og fandt et stykke med bart og en villig mis. Da Ivy var færdig med ryggen blev vi enige om at fortsætte behandlingen på madrassen :P 

Ivy er en pige med flotte former. Dejlige bryster, hjulpet men bløde, med frække vorter, der godt kan lide attention og kys. Ivy kysser også, og selvom jeg kunne smage, at hun er ryger, lugtede Ivy eller rummet ikke af røg på nogen måde. Ivy tørrede kalorius af i en vådserviet og startede ud med et dybt blow fulgt op med gode slik på boller og skaft. Denne del af behandlingen, er klart mere Ivys spidskompetence, og hun gav den bare gas. Jeg vendte hende rundt så jeg kunne smage på hendes fine flotte mis, der er glatbarberet forneden men med dusk på toppen. Ivy smager dejligt og reagerede fint på min tunge og blev naturligt våd. Herefter kom der kondom på og så prøvede vi de fleste stillinger af, som jeg lige kunne komme i tanke om. Ivy er aktiv og tager fint imod, og det sluttede med, at hun red mig mens hun tungekyssede mig heftigt. Dejlig afslutning og hun blev bagefter siddende helt tæt ind til mig mens vi stille kom til hægterne. Jeg fik anvist et rent håndklæde og vist i bad, mens Ivy ordnede rummet og lagde rent linned på til næste kunde.

Ivy har tatoveringer på ryggen (ligesom de fleste thaipiger)  og lidt på maven, men ikke noget der skæmmer. Hun er sød og smilende og talte med mig om løst og fast, mens jeg tog mit tøj på. Der hænger en form for pisk på væggen som hun gerne bruger i domina lege og jeg mener også hun nævnte nogen om en strap-on hvis man tænder på det. Ivy tager også imod par og piger så hun har mange talenter ;)

Ved ikke hvor længe hun bliver i Odense, men hvis i som jeg kan lide blid massage og god sex, så er Ivy et godt bud.

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, den 6.2.2020 at 10:19:

hmmmm ja det må jeg så sige er lidt i overkanten, priserne på det sted er skruet meget op, så der skal jeg ikke ud

Giver dig helt ret, når man tænker på ca 50% af tiden går med massage. det skal virkelig være top klasse til den pris.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 5.2.2020 at 14:51:

Ivy er dyr. 1.700 for en time med fri leg jf. annoncen

1700....  Så var det med anal? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

1700....  Så var det med anal? 

I annoncen står anal 1 time 1700, men der står ikk om det er til hende eller ham, 

i teksten nævner hun nemlig strap on

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Jeg kan tilslutte mig Troldmandens anmeldelse. Virkelig god oplevelse! Jeg kom primært for et hurtigt blæs, men opgraderede lige til 30 min fuldpakke med 15 min massage først, og jeg fortryder intet. Nok min bedste oplevelse med fuld pakke hos en thai. 

Det lød ikke på hende som om hun bliver særlig længe, desværre :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte ivy i dag. 
 

hun gjorde alt for at jeg skulle føle mig tilpas, fik først massage med varm olie, om det var godt eller skidt, er svært og svare på. Det var min første gang ved thai. 
 

efter massagen kom vi til den sjovere del, og hun gjorde alt med velbehag og smilte hele vejen. 
 

stedet er intet og råbe højt om, det er delt op med lagner og tæpper. Der lå en anden bag et andet tæppe, nu er jeg ikke sart så mig generet det ikke, og der blev 100 p sørget for, at man ikke mødte hinanden. så bare afsted drenge !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 1 time siden:

stedet er intet og råbe højt om, det er delt op med lagner og tæpper. Der lå en anden bag et andet tæppe

Ja her vil jeg nok erkende at min tolerance stopper. Det er sgu lige et nummer for indiskret for mig, men sådan er vi jo så forskellige. Men tak for info, stedet er hermed strøget fra min "wanna go to" liste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Troldmanden skrev, den 5.2.2020 at 10:29:

Mandag lagde jeg mærke til en ny annonce på AL for Ivy https://annoncelight.dk/showad/291417  

Hun bliver også ved med at reklamere med "Første gang i Odense" på annonce light her mere end 3 måneder efter hun havde annonce på første gang. Der skulle man nok lige øve sig på noget kreativitet for at holde troværdighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 21.5.2020 at 22:32:

Ja her vil jeg nok erkende at min tolerance stopper. Det er sgu lige et nummer for indiskret for mig, men sådan er vi jo så forskellige. Men tak for info, stedet er hermed strøget fra min "wanna go to" liste. 

Jeg synes det er sjovt at møde andre "brødre". De er tit lidt røde i kuløren, men kan jo ikke pege fingre af dig lol

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har besøgt denne smukke pige Ivy for nylig, altså hvis billeder passer på AL.?og som vil dele lidt info om stedet og hende, overvejer et besøg her i denne uge da jeg skal Odense, hvilken del af Odense er det.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Idefix skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen som har besøgt denne smukke pige Ivy for nylig, altså hvis billeder passer på AL.?og som vil dele lidt info om stedet og hende, overvejer et besøg her i denne uge da jeg skal Odense, hvilken del af Odense er det.?

Har ikke besøgt for nyligt, men billederne er af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Idefix skrev, den 7.7.2020 at 13:05:

Er der nogen som har besøgt denne smukke pige Ivy for nylig, altså hvis billeder passer på AL.?og som vil dele lidt info om stedet og hende, overvejer et besøg her i denne uge da jeg skal Odense, hvilken del af Odense er det.?

Pt. Odense NV. Du kan roligt besøge, det er en af de rigtig gode. Jeg vil dog i al fairness sige, at hvis pigen med strømperne på er Ivy, så er det en yngre og slankere udgave. Der er lidt mere kvindelige former på idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...