Hop til indhold
Nikita Darling

Løse og løgnagtige rygter!

Recommended Posts

Du er en hypotetisk heldig mand, Nille :)

Når støvet har lagt sig har vi alle glemt det
Problemet er bare, at den slags har vist sig at dukke op med jævne mellemrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære Bager.

Jeg kunne jo sige det samme..... Der er åbenbart også nogen som gerne vil skade mig.

Jeg har jo ingen 'gevinst' ved at skrive sådan en mail.

Jeg ønsker ikke at skade nikita.... Hvorfor skulle jeg??

Og under pillow talk bliver der sagt så meget.....!

Mht Ip logning osv.... Gør det gerne. Faktisk burde man gøre det så man kunne forhindre bagvaskelse generelt.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det må da gå op for landsbytossen, eller den hvide ridder, at vedkommende har gjort mere skade end gavn.

De hvide riddere, som altid agerer ud fra hvad de synes om pigen, fremfor hvad der er ret og rimeligt, ja, de gør ofte mere skade end gavn, men de ser det ikke selv.

Jeg synes stadig at der intet formål var med at nævne nogen pigenavn i den offentliggjorte mail, meningen var kommet fint frem hvis man havde anonymiseret dette og man havde undgået at drage en uskyldig person ind i det, men sket er sket. Der er jeg faktisk enig med Starsson 45, og jeg har intet at gøre med nogen af de 2 damer !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot for god ordens skyld, så tror jeg altså ikke, at det er dig, Trine, der har skrevet den mail, og der er heller ingen, der beskylder dig for det.

Som allerede nævnt, så offentliggjorde jeg denne mail, for at få bragt alle som kunne have endt i denne vildfarelse, på rette spor.

Rygter er kun rygter, når de bliver hvisket. Det håber jeg at have sørget for, at de ikke kan mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Blot for god ordens skyld, så tror jeg altså ikke, at det er dig, Trine, der har skrevet den mail, og der er heller ingen, der beskylder dig for det.

Som allerede nævnt, så offentliggjorde jeg denne mail, for at få bragt alle som kunne have endt i denne vildfarelse, på rette spor.

Rygter er kun rygter, når de bliver hvisket. Det håber jeg at have sørget for, at de ikke kan mere.

Det kunne du have håndteret på en langt mere hensigtsmæssig måde, uden at bringe Trine i forlegenhed.

Trine. Behandlingen af dig er ikke i orden. Du fortjener en undskyldning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg synes stadig at der intet formål var med at nævne nogen pigenavn i den offentliggjorte mail, meningen var kommet fint frem hvis man havde anonymiseret dette ...
Ja, så var rygtedannelsen da først for alvor gået i gang. Det er set flere gange tidligere herinde. Og, som Nikita anfører, så er det rygtedannelsen, der skal til livs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej Borende X. Det er fint nok at du altid altid vælger at forsvare din yndlingsgudine i alle debatter uanset hvad, men man kunne have offentliggjort den mail så ingen pige blev hængt ud, og hvor det væsentlige stadig var kommet frem, nemlig den uretmæssige beskyldning mod Nikita om at hun styrede dette board

Du er jo selv på vagt så snart nogen siger det mindste der kan tolkes negativt overfor Nikita, og angriber enhver der måtte gøre det, så andre må tage sig til hovedet nogen gange, senest da du angreb uretmæssigt Sidespringeren. Så prøv dog for pokker at være bare lidt objektiv engang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det indlæg var lige præcis, hvad jeg forventede fra din side.

.... men man kunne have offentliggjort den mail så ingen pige blev hængt ud, og hvor det væsentlige stadig var kommet frem

Jeg er kun gået ind i denne streng af principielle årsager, og at dit synspunkt er forfejlet, ses af, at vi har flere eksempler på, at halvkvædede viser kun fyrer op under rygtedannelserne:

Da "Maleren" jamrede over, at en herinde ofte skrivende pige havde behandlet ham på det uanstændigste – altså i anonymiseret form – måtte alle piger herinde føle sig anklaget. Synes du det var fair?

Da Politikken bragte serien om "Bordellet", begyndte folk straks helt vildt at gætte på, hvilket bordel, det nu drejede sig om, eftersom det ikke var navngivet.

Endelig gættes der i en anden streng næsten på livet løs på, hvem pigen med HIV-smitten kan være.

Så prøv dog for pokker at være bare lidt objektiv engang imellem.
Jeg har forholdt mig helt principielt til denne kedelige sag, men som sædvanlig skal jeg lige have en over nakken. Prøv nu for pokker at se ud over din evige forblindelse af ridderspørgsmålet og nå frem til den erkendelse, at disse halvkvædede viser kun skaber grobund for rygtedannelser.

PS: Jeg tror faktisk, at Trine har vundet sympati på denne kedelige historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo dig der er forudsigelig, og dig der er årsag til ridderspørgsmålet, det viste du selv bl.a. i debatten hvor du uretmæssigt angreb Sidespringeren fordi du troede han angreb Nikita hvilket alle undtagen dig kunne se han ikke gjorde, ligesom du i alle andre debatter uden nogen undtagelse (!!) hvor der er har været noget med Nikita, der har du været der og forsvaret Nikita indædt, det er bemærkelsesværdigt, men det er ikke det væsentlige, men forudsigelig - ja, det er du ;)

Det væsentlige er at meningen kunne være kommet frem uden at en uskyldig pige kunne være hængt ud

"Det er ved at være kendt at du er i forhold til manden bag Eroguide, At

du er har med i driften af Eroguide, uha uha uha, At du så på en måde

er med til tillade at XXX svines til er ikke i orden. Bare for at

hun bedre til sit arbejde en du nogen sinde bliver."

Hvis det var skrevet sådan så var ingen hængt ud, og jeg havde personligt været ligeglad med hvem XXX men havde taget afstand fra den uretmæssige beskyldning som blev rettet mod Nikita, og det er jo også det er der det væsentlige.

Mht om man skal hænge en uskyldig pige ud for at undgå rygtedannelse, jeg mener ikke nogen pige skal hænges ud af den årsag. Det kan godt være folk vil gætte på hvad det er, men så må de jo gætte, jeg synes stadig ikke at man skal hænge folk ud. Jeg mener heller ikke man skal hænge Nikita ud f.eks., hvis der gik nogle usande rygter om hende, og fortælle om disse usande rygter om hende alene for at komme rygterne til livs. Så kunne det blive en ubehagelig skrue uden ende som jeg ikke tror ret mange ønsker.

Så jeg er helt enig med Starsson45.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita, det du burde have gjort var at ignorere mailen. Du har været udsat for en vaskeægte troll:

http://redwing.hutman.net/~mreed/warrio ... roller.htm

Siden en troll gør det for opmærksomhed, så er den eneste måde at slippe af med en troll at ignorere vedkommende, og ikke som BX siger "få det frem i lyset" osv. Bid ikke på, og så fisker han eller hun et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den mail skader hverken Nikita's eller Trine's omdømme...det tror jeg ikke på.

Når man ser hvor hjælpeløst dumt den er formuleret....så tyder det ikke på ordblindhed....men på dumhed og uintilligens fra ophavsmanden.

Jeg tror bare at der er en "forvirret" person der prøver at lave lidt rav i den....måske havde det været bedre ikke at offentliggøre den....og så bare Nikita og Trine havde talt sammen....den er svær..jeg ved det ikke....

Ps jeg tror Sweetums har ret....det er en troll

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis denne mail havde været den første lille troll, som havde pippet om det her, så havde jeg formentlig ikke gjort mere ved det.

Men jeg har snart stødt på det mange gange, og Admin har osse måtte forklare og afkræfte dette rygte flere gange. Så det var på tide, at få klare linier.

At nogle så mener, at jeg burde have censureret mailen, må jo være hvad det er. Jeg fortryder ikke, da det på ingen måde kan skade Trine.

viste du selv bl.a. i debatten hvor du uretmæssigt angreb Sidespringeren fordi du troede han angreb Nikita hvilket alle undtagen dig kunne se han ikke gjorde

Nu så jeg ikke Sidespringerens kommentar som et angreb. Det tror jeg heller ikke, at X gjorde. Men jeg så det som dybt usmagelig og vildt upassende, og det er jeg (eller X) ikke de eneste, der mener. Der er bare grænser for, hvor meget jeg vil pippe i en anden piges anmeldelse.

Jeg synes, at det er lidt sært, at man ikke kan være enig med mig eller bakke mig op, uden at der bliver himlet op om hvide riddere og damecykler! Det er mindst lige så tæerkrummende og pinligt, som savlende hanhunde, og det er for let at bruge det argument.

Måske jeg har masochistiske tendenser, ved jeg skriver dette indlæg, men jeg vil ikke lade det være usagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

igesom du i alle andre debatter uden nogen undtagelse (!!) hvor der er har været noget med Nikita, der har du været der og forsvaret Nikita indædt....
Og hvorfor var det nu lige, at jeg vidste, at min principielle tilgang med usvigelig sikkerhed ville blive vendt til et personangreb?

Jeg vil bede dig om at gennemgå min produktion af indlæg herinde og med anførelse af direkte citater og dato at dokumentere, at der er hold i ordvalget fra citatet ovenfor.

Jeg ved, at jeg har skrevet næsten 1.100 indlæg, men hvis du skal bevare din troværdighed, så .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin: Synes at dårligdommene fra VL er begyndt at brede sig til EG på det sidste?

To sjæle, een tanke! ;)

Iøvrigt står jeg nok sådan ca. midt mellem de 2 sorte/hvide riddere "Den Borende" og "Fraiser" på den måde, at Nikita med fordel i en PM kunne have informeret Trine om "rygtemailen", inden hun offentliggjorde den og have tilføjet i sit trådstarter indlæg, at "Trine ER orienteret og er uden for mistanke.." eller lignende.

Så havde Fraiser og Den borende formentlig kunnet ryge fredspiben i en mægtig fart... 8-):P

Principielt mener jeg også, at rygter er af det onde og skal verificeres eller falsificeres snarest :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nikita :

Det er bare bemærkelsesværdigt at din stamkunde altid i alle debatter uden nogen undtagelser bakker dig op, fedter for dig, og forsvarer dig. Det er så ikke fordi han tilfældigvis er stamkunde hos dig. Ok, så lad os sige dette. Det er helt tilfældigt ;)

Borende X, du kan f.eks. se i disse debatter, der er mange mange flere

viewtopic.php?f=7&t=1218&start=80

viewtopic.php?f=16&t=2759

viewtopic.php?f=16&t=4055&hilit=S%C3%B8de

Der er mange flere eksempler. Jeg har også ret til at have min holdning ud fra dine indlæg, ligesom du øser ud af dine holdninger overfor alt og alle personer døgnet rundt hver dag, og du behøver i den forbindelse ikke at være sart, for du kan også selv bruge grovfilen. ;) Nu er du selv gået væk fra alt sagligt og gør det hele personligt, selvom jeg faktisk i anden halvdel af mit seneste indlæg forholdte mig sagligt til sagen som sådan. Derfor ønsker du yderligere debat må du kontakte mig på PM hvis det skal være personligt, så denne debat ikke afspores endnu mere. Så kan du få afløb der, og jeg står naturligvis ved min holdning som deles af andre som du bl.a. kan læse i de 3 links.

Ellers er jeg sådan set enig med Thorhammer, Starsson45, PeterJørgensen og Sweetums til selve sagen som sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er du selv gået væk fra alt sagligt og gør det hele personligt
Og hvem er det så lige, der har vendt det til noget personligt.

Jeg vil fortsat gerne have fuld dokumentation for dine uhørlige påstende som angivet. Jeg vil ikke nøjes med tre tilfældige henvisninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan læse dine egne indlæg i de links, hvor du også kan se at i 2 af linksene deles min opfattelse af dine indlæg af andre ! ! ! Der findes flere lignende links, og dem kan du sagtens få på PM når jeg får tid. Og ellers så behøver du ikke at bo i et glashus når selv gerne kaster med sten, og så vil jeg som sagt ikke medvirke til at denne streng afspores yderligere i ligegyldige personlige udfald. Jeg har henvist til nogle debatter og det er nok, resten må du få på PM, og er du ikke tilfreds, så er det dit problem. Jeg vil ikke medvirke til yderligere afsporing af denne debat, som du af uvisse årsager nu ønsker, måske fordi debattens kerne ligepludselig ikke skal diskuteres mere eller ? Jeg forholdte mig også til debattens kerne i det indlæg jeg skrev (foregående indlæg), som du svarede på. Det gør du ikke længere, nu har du en anden dagsorden med denne debat som intet har med debattens kerne at gøre. Vil du have løst den med mig, så har du fået opskriften på hvordan. Men du skal ikke have held og min hjælp med at få fokus væk fra det som det handler om, debattens kerne.

Og til selve debattens kerne, jamen der er vi altså en håndfuld stykker der mener, at man kunne have undgået at bringe en uskyldig pige i fedtefadet, hvis man havde anonymiseret PM'en samtidig med at meningen blev bibeholdt, eller man havde grebet det an på en anden måde.

Ja, jeg tillader mig også at være uenig med Nikitas måde at tackle dette på, og det har jeg vel også ret til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes flere lignende links, og dem kan du sagtens få på PM når jeg får tid
Jeg er overhovedet ikke interesseret i PM fra dig. Når du kan svine mig til offentlig herinde, kan du også rense mig offentligt herinde og ikke bare rende fra det hele i lukkede PM'er.

Og som PS: dine påstande og voldsomme personangreb i Sidespringerdebatten skulle nu være effektivt punkteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej det mener jeg bestemt ikke de er i den debat med Sidespringeren, og jeg mener mine links er et eksempel på det jeg skriver, og du kan se i de links at jeg ikke er den eneste der har den opfattelse. Du kan ikke renses for hvad jeg skriver mener jeg (og andre kan jeg læse), og den holdning har jeg lov til at have. Jeg har ikke svinet dig til så groft som du påstår, igen det med glashuset og kaste med sten. Færdig. Hvad du mere mener i den forbindelse er jeg ret ligeglad med. Punktum. Og tilbage til debattens kerne for mit vedkommende. Og jeg er som sagt helt enig med Thorshammer, Starsson45, PeterJørgensen og Sweetums til selve sagen som sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhhhhh nogengange skal man altså sætte sig ned, og tænke på, om man skaber et problem eller løser et problem!!!!!!!!!!

Nikita er da nød til at handle på sådan en mail! hvis der kommer sådan en mail i det toneleje, hvad bliver der så ikke snakket om ude i krogene??? Det er man da nød til at få ud af verden!

Ja Trine Tease bliver pillet ind i det, men hvordan skal det undgåes?? prøv at læse mailen, hvis du piller det om Trine ud, står der jo faktisk ingenting (udover rygtet om admin og Nikita, som ikke er problemstillingen)

Trine Tease er så blevet pillet ind i det, og det er rigtig øv for hende, naturligvis. Men hun har så afkræftet at hun kender noget til mailen, så den burde jo være ude af verdenen. (man skal heller ikke være einstein for at se, det i hvet fald ikke er Trine der har skrevet mailen)

Resten der står herinde er sådan set bare fyld, fra folk, som sagen egentlig er uvedkommende for :) og for manges vedkommende, formentlig heller ikke ved de faktuelle ting

Så gå nu ud i mosen igen med det mudder ;) og kom videre med dagens forhåbentlig vigtigere gøremål :)

Og lige et kram til Trine også, det er da en øv ting at vågne op til :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes I at der kan være sagligt belæg for at sætte hængelås på en debat alene af følgende grunde?

1. Budskabet er kommunikeret.

2. Pro et contra er kommet fuldt til orde.

3. Det er ikke hensigstmæssigt, hverken at køre i ring eller at lade tråden udvikle sig til en personlig infight.

I administrationens sted ville jeg overveje at skrive en opsummering, samtidig afsluttende kommentar, herefter sætte hængelås på denne debat.

Venlig hilksen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Well spoken Liderligfyr og Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes I at der kan være sagligt belæg for at sætte hængelås på en debat alene af følgende grunde?

1. Budskabet er kommunikeret.

2. Pro et contra er kommet fuldt til orde.

3. Det er ikke hensigstmæssigt, hverken at køre i ring eller at lade tråden udvikle sig til en personlig infight.

I administrationens sted ville jeg overveje at skrive en opsummering, samtidig afsluttende kommentar, herefter sætte hængelås på denne debat.

Venlig hilksen

Rejsenetværk

Denne gang er jeg enig med Rejsenetværk, derfor låses strengen. ;)

Dog ingen afsluttede kommentar eller opsumering herfra. Folk har givet udtryk for deres holdning, og så er det det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...