Hop til indhold
Nikita Darling

Løse og løgnagtige rygter!

Recommended Posts

Jeg modtog en mail i dag...

Den har jeg valgt at offentliggøre her:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Det er ved at være kendt at du er i forhold til manden bag Eroguide, At

du er har med i driften af Eroguide, uha uha uha, At du så på en måde

er med til tillade at Trine svines til er ikke i orden. Bare for at

hun bedre til sit arbejde en du nogen sinde bliver. Få nu det lort væk

hjemmesiden i en fart. Haster så bare fanden. Nej er ikke kunde Trine."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hold nu op, hvor er jeg træt af de her rygter, og det er ikke første gang, jeg (eller andre for den sags skyld) hører dette blive hvisket omkring i krogene.

Jeg er ikke til det dér hviskeri...

Så lad os nu for en gangs skyld få det hele ud i det åbne, så der ikke kan være mere tvivl!

NEJ! Jeg er ikke i et forhold med hverken Admin, Moderator eller Organizer.

OG NEJ! Derfor har jeg selvsagt intet med driften af Eroguide at gøre. Jeg er en pige herinde nøjagtig lige som Liv, Sisse, Sanne osv osv.

OG NEJ! Fand'me om jeg vil have skylden for at have noget som helst at gøre med det drama, der var om Trine under efterlysninger!

Jeg har så sandelig bedre ting at tage mig til, og jeg benytter mig ikke af beskidte tricks! Jeg er faktisk et godt menneske, og jeg er ved at brække mig over at blive skudt alverdens grimme ting i skoene.

Så... Så fik jeg luft.

Ps: Jeg har på forhånd indhentet tilladelse fra Admin til at offentliggøre denne mail.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OG NEJ! Derfor har jeg selvsagt intet med driften af Eroguide at gøre. Jeg er en pige herinde nøjagtig lige som Liv, Sisse, Sanne osv osv.

OG NEJ! Fand'me om jeg vil have skylden for at have noget som helst at gøre med det drama, der var om Trine under efterlysninger!

Jeg har så sandelig bedre ting at tage mig til, og jeg benytter mig ikke af beskidte tricks! Jeg er faktisk et godt menneske, og jeg er ved at brække mig over at blive skudt alverdens grimme ting i skoene.

Som forhenværende husbuk hos Nikita, kan jeg bekræfte, at hun taler 100% sandt, og jeg ved hvem hun er i forhold til, og han har ikke en skid med EroGuide at gøre.

Dejlige Nikita og jeg, har af og til haft vores kontroverser, og sådan har det altid været.

Men jeg kan bekræfte, at Nikita kan man altid stole på. BASTA, BASTA, BASTA.

Knus fra en gammel flamme

:geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aner ikke, hvor mailen kommer fra, Nille...

Det er en mailadresse oprettet til formålet, og jeg fik den 3 gange med overskrifterne "nar røv", "bøsse" og "tissekone"... Det fik mig nu alligevel til at smile lidt.

Det fede ved EG er jo netop, at der ikke er al den "VL-drama", for det er da til at få lange patter af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fik den 3 gange med overskrifterne "nar røv", "bøsse" og "tissekone"... Det fik mig nu alligevel til at smile lidt.

Det fede ved EG er jo netop, at der ikke er al den "VL-drama", for det er da til at få lange patter af.

Bøsse ? det er da barnligt !

Du må ikke få lange patter, Nik. de er smukke nok dem du har :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald en sprogspasser, der står bag.

Mage til jammerligt og ubehjælpsomt dansk skal man da lede længe efter. At han dog vil være sig selv bekendt, både sprogligt og ikke mindst indholdsmæssigt :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvert fald en sprogspasser, der står bag.

Mage til jammerligt og ubehjælpsomt dansk skal man da lede længe efter. At han dog vil være sig selv bekendt, både sprogligt og ikke mindst indholdsmæssigt :twisted:

Hvem siger det er en mand, der står bag? Bag enhver .... mand, står en kvinde...

Det kunne være at nogen er misundelig på Nik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvem siger det er en mand, der står bag? Bag enhver .... mand, står en kvinde... Det kunne være at nogen er misundelig på Nik.
Den havde jeg ikke lige tænkt over i forbifarten. Det er ved at være sent ;). Kvinde siges også at være kvinde værst, så din udlægning kan sagtens tænkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder også umiddelbart som en hønsegård i mine øre :) X på sproget, virker det som om han er ordblind, og det kan man jo ikke gøre for

Et kram til Nikita, lidt en øv situation må man sige :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Nikita

Jeg forstår 100, at du selvfølgelig bliver irreteret/frustreret over en sådan mail, og derfor er det også fint, at den her kommer ud i det "åbne".

Desværre er det jo en af nettets uheldige sider.....det at man anonymt og helt risiko frit, kan fremkomme, med alle mulige usande beskyldninger.

Når nu mailen her bliver offentliggort, må man jo så også sige, at den rokker jo intet ved din troværdighed og oprigtighed......den fortæller jo med al tydelighed mere om "staklen" der har skrevet den.....åbenbart et menneske med nogle voldsome personlige problemer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg aner ikke, hvor mailen kommer fra, Nille...

Det er en mailadresse oprettet til formålet, og jeg fik den 3 gange med overskrifterne "nar røv", "bøsse" og "tissekone"... Det fik mig nu alligevel til at smile lidt.

Det fede ved EG er jo netop, at der ikke er al den "VL-drama", for det er da til at få lange patter af.

Nikita - IP nummeret på emailens afsender kan godt afsløres. Jeg er ikke ekspert, så det er ikke mig der skal hjælpe dig med det, hvis du er interesseret, men hvis nogen hjælper med at finde den IP adresse, kan den sammenlignes med potientielle afsenderes IPnummer fra Eroguides brugerliste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita - IP nummeret på emailens afsender kan godt afsløres. Jeg er ikke ekspert, så det er ikke mig der skal hjælpe dig med det, hvis du er interesseret, men hvis nogen hjælper med at finde den IP adresse, kan den sammenlignes med potientielle afsenderes IPnummer fra Eroguides brugerliste.

Problemet ved at finde frem til afsenderens IP-adresse er hvis han har brug GMail, Hotmail eller andre webmail klienter, så bliver afsenderens IP-adresse ikke medsendt i e-mailens såkaldte mail header, men i stedet IP-adressen på webserveren som webmail klienten ligger på. Dermed er det kun muligt at få fat i IP-adressen for politiet med en dommerkendelse.

Hvis mailen derimod er afsendt fra en mail klient installeret på afsenderens computer, såsom Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird eller Apple Mail, så er det i de fleste tilfælde muligt at finde afsenderens IP-adresse i e-mailens mail header.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg får sikkert bank any Way..... Men.....

Jeg har ikke sendt den mail.... Og jeg har ikke bedt nogen om at sende den mail !

Hvorfor skulle jeg ?

Jeg har meget meget svært ved at se hvad det skulle gavne mig.

Hvis jeg har et problem kan jeg godt finde ud af at tage fat i det selv.

At sende sådan en mail og nævne mig i den er jo direkte dumt !!

Det sidste jeg har lyst til er da lige præcis denne her slags opmærksomhed.

Jeg vil kraftigt opfordre vedkommende om at bekende kulør.

De som kender mig ved også godt at jeg har andet at bruge min tid på end at sende den slags mails, eller bede andre gå mit ærinde.

Jeg kender ikke nikita og jeg har absolut ingen glæde ved den slags ballade.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får sikkert bank any Way..... Men.....

Jeg har ikke sendt den mail.... Og jeg har ikke bedt nogen om at sende den mail !

Hvorfor skulle jeg ?

Jeg har meget meget svært ved at se hvad det skulle gavne mig.

Hvis jeg har et problem kan jeg godt finde ud af at tage fat i det selv.

At sende sådan en mail og nævne mig i den er jo direkte dumt !!

Det sidste jeg har lyst til er da lige præcis denne her slags opmærksomhed.

Jeg vil kraftigt opfordre vedkommende om at bekende kulør.

De som kender mig ved også godt at jeg har andet at bruge min tid på end at sende den slags mails, eller bede andre gå mit ærinde.

Jeg kender ikke nikita og jeg har absolut ingen glæde ved den slags ballade.

Trine

Det lyder da ellers som en meget fræk kombi , Nikita og Trine sammen ;) og mig selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Problemet ved at finde frem til afsenderens IP-adresse er hvis han har brug GMail, Hotmail eller andre webmail klienter, så bliver afsenderens IP-adresse ikke medsendt i e-mailens såkaldte mail header, men i stedet IP-adressen på webserveren som webmail klienten ligger på. Dermed er det kun muligt at få fat i IP-adressen for politiet med en dommerkendelse.

Hvis mailen derimod er afsendt fra en mail klient installeret på afsenderens computer, såsom Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird eller Apple Mail, så er det i de fleste tilfælde muligt at finde afsenderens IP-adresse i e-mailens mail header.

Tak for de oplysninger.

Chikanerier som de Nikita og I netop har været udsat for, hører desværre også med til a l t det positive, som Internettet har givet os. Vi er desværre mange som har været udsat for direkte og skadende eller forsøg på skadende chikane. Jeg var selv udsat for noget af det værste, for et par mdr. siden. Vi kan kun forsøge at sikre os så godt som muligt mod den slags.

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må man spørge hvad man forventede, at få ud af at offentliggøre mailen?

Så vidt jeg kan se give det bare anledning en masse unødige spekulationer og personfnidder, der ikke gavner nogen som helst. Tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vi kan kun forsøge at sikre os så godt som muligt mod den slags
Derfor er det kun godt, at dette er kommet frem i lyset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Derfor er det kun godt, at dette er kommet frem i lyset.

Du må lige hjælpe mig. Hvad godt skulle der komme ud af at få det frem i lyset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må man spørge hvad man forventede, at få ud af at offentliggøre mailen?

Så vidt jeg kan se give det bare anledning en masse unødige spekulationer og personfnidder, der ikke gavner nogen som helst. Tværtimod.

Man kunne have anonymiseret det med pigen, så en uskyldig pige ikke nævnes eller drages ind i det, hvis man kigger lidt objektivt på det ! Ellers kan det tolkes i den retning som Starsson 45 skriver, og det gavner ikke nogen som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Du må lige hjælpe mig. Hvad godt skulle der komme ud af at få det frem i lyset?
Det er da selvindlysende. Et problem kan kun løses/afhjælpes, hvis det afdækkes. Derfor har Nikita gjort det eneste rigtige – og med Admins velsignelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må man spørge hvad man forventede, at få ud af at offentliggøre mailen?

Så vidt jeg kan se give det bare anledning en masse unødige spekulationer og personfnidder, der ikke gavner nogen som helst. Tværtimod.

Kan du slet ikke forestille dig, at offentliggørelsen af denne spejlblanke mail, måske har den modsatte effekt...?

Det må da gå op for landsbytossen, eller den hvide ridder, at vedkommende har gjort mere skade end gavn.

Men der er selvfølgelig heller ingen paragraffer at forholde sig... ;)

VH Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rygter er selvfølgelig ubehagelige, men hvis man skal se en smule positiv på det er det jo reklame.

- Dårlig omtale er bedre end ingen omtale :D

Jeg er selv blevet beskyldt for at være Organizer :lol::mrgreen:

(dermed hypotetisk jf. mailen er i forhold med Nik...hehe :D)

Når støvet har lagt sig har vi alle glemt det.

Alle som kender Nikita ved hvad hun står for og hendes arbejde lyder til at være til UG.

Så jeg tror ikke at disse rygter har ret meget indflydelse på hendes renommé.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok utroligt at nogle kan finde på at sende sådan en mail

Der er åbentbart nogle som for en pris ville prøve at skade Nikita

Jeg hørte godt rygte for snart længe siden om hvem Nikita skule være i forhold med

Hvem nikita skule være i forhold med er jeg faktisk ligeglad med

Med jeg ved så merget at det værker er Admi eller orginarizer eller moderator

Mvh bager

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske har I ret. Jeg synes bare, at det eksempelvis ser ud til at have bragt Trine i en yderst pinlig situation. Tror ikke hun er vanvittig begejstret for den reklame. Synes hun har været rigeligt igennem herinde i forvejen. Og så kommer disse gæt på hvem det så kan være. Man bemærkede bl.a. at forfatteren af mailen måske af en eller anden årsag ikke er så ferm på et tastatur og lur mig om ikke der sidder en eller flere her på dette board, der måske kunne føle at alle nu kigger på dem osv osv.

Nå, men nu er katten jo ude af sækken.

Mvh

"Paragrafrytteren"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...