Hop til indhold
Vim

Smukke Jasmin - jeg ramtes af en hvis pil

Recommended Posts

Få gange sker det, at jeg møder en gp som rammer mig lige i hjertekuglen.
Som Amors pil placeret lige i den dunkende muskulatur som holder os i live.

I dette tilfælde hedder pigen Jasmin

Jeg mødte Jasmin sidste år, da jeg havde en duo med hende og Sara - anmeldt tidligere. Og nu var Jasmin tilbage, så jeg måtte afsted på tur og besøge den søde.

Jasmin har et dundrende cute ansigt, med store brune øjne, et røvcharmerende smil, og en rigtig lækker kvindekrop, med buler og former præcis som jeg elsker den, toppet op med en smuk brunlig kulør, som jeg bleghvide dansker må kikke misundeligt efter.
Jasmin snakker tysk og lidt engelsk, men vi hyggede og fint med begge dele - hun har en skøn personlighed, hun smiler og griner og er drøn let at være sammen med. En ren fornøjelse.
Sex-akten var ligeledes ren nydelse. Superfransk og lidt af det hele - resten må du som læser drømme dig til ;-)

Hun er typen, som bagefter får mig til at sidde i bilen og tænke:
- måske jeg skulle invitere hende ud? Måske dit? og måske dat? - mens regnen slår mod ruden og motoren kører i tomgang. Jeg finder langsomt realitetssansen frem igen, og trækker håndbremsen og slipper koblingen.
Jeg er 25 år ældre end hende, det ville aldrig gå. Jeg ruller hjemad. Mit rigtige liv starter igen. Men drømmene, dem kan de ikke tage fra os.

Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...