Hop til indhold
Mr_T

Valentins dag

Recommended Posts

Nu er det jo snart valentins dag. Har i kendskab til, om der er nogen af de sjove steder, som laver noget frækt og og lækkert I den forbindelse.. For os der ikke lige har en at kysse på? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom blomsterhandleren tjener sindsygt på at denne "amerikanske dag" er trådt ind i de danske traditioner, så er jeg ret sikker på der nok skal være en masse piger derude som også tjener sindsygt på denne dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mr_T skrev, for 9 timer siden:

Nu er det jo snart valentins dag. Har i kendskab til, om der er nogen af de sjove steder, som laver noget frækt og og lækkert I den forbindelse.. For os der ikke lige har en at kysse på? B)

De sjove steder, laver jo noget frækt, hver dag.

Så jeg ved ikke, hvad du mener. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener, om der er nogen steder, der laver noget SPECIELT for os, der ikke har nogen at kysse på den 14.:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, den 5.2.2020 at 08:22:

Ligesom blomsterhandleren tjener sindsygt på at denne "amerikanske dag" er trådt ind i de danske traditioner, så er jeg ret sikker på der nok skal være en masse piger derude som også tjener sindsygt på denne dag.

Helt enig. Kræmmerne er de helt store vindere. Når kassen er gjort op for i år, har de (alene i USA) omsat for 189 mia. kr.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/slaar-vild-valentins-rekord/8004381

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

At holde Valentinsdag med en betalingspige, er lige så forloren som traditionen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Helt enig. Kræmmerne er de helt store vindere. Når kassen er gjort op for i år, har de (alene i USA) omsat for 189 mia. kr.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/slaar-vild-valentins-rekord/8004381

Her i min egen kommune er der i en "lille flække" på hovedgaden en bager der har forstået, antager jeg, score kassen hver dag. Han har et særskilt reklameskilt med teksten  Husk TV kage

Det er da lige sådan en vi alle står og mangler hver aften ;)

Hver gang jeg kører forbi jeg kan jeg ikke lade være med at grine:) -  jeg synes sgu det er for plat.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...