Mr_T 466 Skrevet 5. Februar, 2020 Nu er det jo snart valentins dag. Har i kendskab til, om der er nogen af de sjove steder, som laver noget frækt og og lækkert I den forbindelse.. For os der ikke lige har en at kysse på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 5. Februar, 2020 Ligesom blomsterhandleren tjener sindsygt på at denne "amerikanske dag" er trådt ind i de danske traditioner, så er jeg ret sikker på der nok skal være en masse piger derude som også tjener sindsygt på denne dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 5. Februar, 2020 Mr_T skrev, for 9 timer siden: Nu er det jo snart valentins dag. Har i kendskab til, om der er nogen af de sjove steder, som laver noget frækt og og lækkert I den forbindelse.. For os der ikke lige har en at kysse på? De sjove steder, laver jo noget frækt, hver dag. Så jeg ved ikke, hvad du mener. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 466 Skrevet 5. Februar, 2020 Jeg mener, om der er nogen steder, der laver noget SPECIELT for os, der ikke har nogen at kysse på den 14. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Februar, 2020 2cool skrev, den 5.2.2020 at 08:22: Ligesom blomsterhandleren tjener sindsygt på at denne "amerikanske dag" er trådt ind i de danske traditioner, så er jeg ret sikker på der nok skal være en masse piger derude som også tjener sindsygt på denne dag. Helt enig. Kræmmerne er de helt store vindere. Når kassen er gjort op for i år, har de (alene i USA) omsat for 189 mia. kr. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/slaar-vild-valentins-rekord/8004381 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 15. Februar, 2020 At holde Valentinsdag med en betalingspige, er lige så forloren som traditionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 15. Februar, 2020 (edited) Borende X skrev, for 3 timer siden: Helt enig. Kræmmerne er de helt store vindere. Når kassen er gjort op for i år, har de (alene i USA) omsat for 189 mia. kr. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/slaar-vild-valentins-rekord/8004381 Her i min egen kommune er der i en "lille flække" på hovedgaden en bager der har forstået, antager jeg, score kassen hver dag. Han har et særskilt reklameskilt med teksten Husk TV kage Det er da lige sådan en vi alle står og mangler hver aften Hver gang jeg kører forbi jeg kan jeg ikke lade være med at grine - jeg synes sgu det er for plat. Redigeret 15. Februar, 2020 af Nye tider 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg