Hop til indhold
Guest Thaimig

Vildfantasi hedder det fake

Recommended Posts

Guest Thaimig

Ja ikk fordi jeg forventer den store respons og håber egentlig slet ikke

Men efter at ha været på en Dateside, poppet dette  lige op,  og i min verden, totalt indtensigende

Har dog aldrig set mere fake og til skræk og rædsel, håber næppe i gider bruge tid på

Blot til skræk og advarsel/info, ja man skal læse meget, før den falder af, brug dog max 2 minutter, da det er total Fake

Iøvrigt go aften 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Har jeg fået så meget pik at jeg er blevet blind, eller mangler der noget i dit opslag? :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Christina ssbbw skrev, for 13 minutter siden:

Har jeg fået så meget pik at jeg er blevet blind, eller mangler der noget i dit opslag? :blink:

No, intet mindre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Getlouder skrev, for 2 minutter siden:

Og jeg har aldrig fået pik, men forstår heller ingenting. 

Er du sikker på du aldrig har været ekstremt fuld, og vågnet op med ondt i røven næste dag? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 24 minutter siden:

Har jeg fået så meget pik at jeg er blevet blind, eller mangler der noget i dit opslag? :blink:

Skal  vi  bytte  - er  næsten  blind  og  har  ikke  fået  seriøs  pik  i  alt  for  lang tid.. der  er  gået  mange  dage  siden jeg  har  været  i  selskab  med  en  nøgen  kneppestang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Skal  vi  bytte  - er  næsten  blind  og  har  ikke  fået  seriøs  pik  i  alt  for  lang tid.. der  er  gået  mange  dage  siden jeg  har  været  i  selskab  med  en  nøgen  kneppestang 

Du må godt bytte med mig. Jeg er konstant i selskab med sådan en stang, men alt for lidt fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Skal  vi  bytte  - er  næsten  blind  og  har  ikke  fået  seriøs  pik  i  alt  for  lang tid.. der  er  gået  mange  dage  siden jeg  har  været  i  selskab  med  en  nøgen  kneppestang 

Nej, jeg vil ikke bytte. Jeg fik så meget pik af en fast kunde i går, at jeg var nødt til at droppe at være på i dag. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Nej, jeg vil ikke bytte. Jeg fik så meget pik af en fast kunde i går, at jeg var nødt til at droppe at være på i dag. :lol:

Heldige  dig  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Heldige  dig  

Næste gang er det nok dig der er heldig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 40 minutter siden:

Næste gang er det nok dig der er heldig. :D

Det  bedste  indtil  videre  er  dette  godnat billede... eller  min nye  knagerække 

20200204_235343.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Det  bedste  indtil  videre  er  dette  godnat billede... eller  min nye  knagerække 

20200204_235343.jpg

Har du også sådan en knagerække? Hvor sjovt. Det har jeg også. ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VICKS

Jeg er vild med den knagerække.:wub:.

Ville elske at stå der og sige til mine kunder; "nu skal jeg tage din jakke hr" og se dem i hovedet når de får øje på min ret specielle garderobe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom manden bruger kommaer de forkerte steder, så tænker jeg nok at jeg kan tyde hans indlæg.

Manden har siddet på en datingsite og mange benytter sig af de reklamer hvor du bare skal klikke på linket og knalde iaften. Han klikker og 2 min senere sidder han med sit dankort i hånden og skal til at begå sin største dummert.

De er overalt, på annoncelight - ja selv herinde på EG, nok også derfor der jævnligt dukker disse spam indlæg op. Kan det skyldes at de har hørt at EG er så stort at her er der rigtig mange som kigger hver dag, så her skal vi da helt klart oprette en fake profil og smide vores link op for vi gider sgu ikke betale for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ha ha ja ingen mangel på humor herinde, det vil da også være ærgerligt hvis den ikk var her, så lidt positivt kom der dog ud af mit skriv   nå men det så dog ud til 2cool ku læse hva jeg sådan nogen lunde trods forkert placeret komma'er 

Men nej jeg misbruger ej mit dankort på den så tydeligt og i øjnefaldende fake reklamer

Vildfantasi skriver direkte i min mailbox, ca 40 til 70 beskeder om dagen, ja man skal ikke ligge sin email hvor som helst 

99 % af beskederne er ledende spørgsmål som feks. Hvis du ser min Fisse hvad vil du så gøre ved den, sjovt nok bor de alle i samme by som jeg, ha ha og go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Thaimig skrev, for 25 minutter siden:

Ha ha ja ingen mangel på humor herinde, det vil da også være ærgerligt hvis den ikk var her, så lidt positivt kom der dog ud af mit skriv   nå men det så dog ud til 2cool ku læse hva jeg sådan nogen lunde trods forkert placeret komma'er 

Men nej jeg misbruger ej mit dankort på den så tydeligt og i øjnefaldende fake reklamer

Vildfantasi skriver direkte i min mailbox, ca 40 til 70 beskeder om dagen, ja man skal ikke ligge sin email hvor som helst 

99 % af beskederne er ledende spørgsmål som feks. Hvis du ser min Fisse hvad vil du så gøre ved den, sjovt nok bor de alle i samme by som jeg, ha ha og go aften

Nu forstår jeg hvad du skriver. Det kunne du jo bare have skrevet i første opslag. :P :lol:

Der er ikke andet at gøre end blokere dem, og lade dem ende i din spam boks. Og så passe på din mail adresse en anden gang. Men tak for du tog afsporingen af din tråd så pænt. Du må også have en god aften. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...