Hop til indhold

Recommended Posts


Jeg var forbi Kira her til eftermiddag, hvor jeg tog en for holdet, da jeg ikke kunne finde en rigtig anmeldelse her på forum.

Det startede godt med fin kommunikation over telefon og sidenhen sms. Hun havde tid, og jeg kunne komme 30 minutter senere. Adressen er i Roskilde øst, i et boligkvarter.
Jeg når frem lidt før aftalt og får skrevet igen. Så gik der ikke længe inden jeg blev lukket ind og kunne komme op til lejligheden. Bag lejlighedsdøren ventede en petit sag som bestemt er hende fra billederne. Så endnu et plus.
Første minus er, at lejligheden lugter en del af røg (for en ikke ryger som jeg).
Jeg kommer ind smider skoene i gangen og får aftalt en happy-hour time til 1000 kr. Jeg bliver tilbudt et bad og et håndklæde. Her kan jeg høre, at der er nogen inde bag en tynd dør bag ved bollerummet som hoster, og det oplever jeg flere gange under seancen.
Sengen består af to boksmadresser på gulvet med noget der ligner luftmadresser over (?). Det var ikke super velegnet til formålet synes jeg, da de er alt for bløde. Kira beder mig lægge mig ned, og tager selv plads i god afstand. Hun skal lige tørre mig på benene omkring kalorius med et par vådservietter. Hun spritter egne fingre af og beder mig også afspritte mine inden vi rigtigt går i gang, hvilket jeg selv sætter pris på. Hun går så i gang med at hive lidt uengageret i banditten og kigger alle andre steder rundt i rummet og på loftet. Jeg kan så ligge og prøve at nyde udsigten til hendes petit krop og de nye silikonebabser. Da der kommer bare en smule liv i banditten er hun hurtig til at komme et kondom på, og så går hun i gang med at sutte. Hun er klatret ned mellem mine ben, så jeg ikke kan nå andet af  hende end hoved, skuldre og arme, som jeg så kan ae. Efter kort tids sutten (ok med sug, og med tungearbejde på hovedet - men ikke særlig dybt) spørger hun, om det er tid til noget fuck, og det er jeg da med på.
Jeg vil gerne starte med en missionær, og det bliver det efter behørig påsmøring af glidecreme. Her mister Kira så enhver form for deltagelse. Jeg er for så vidt glad for at slippe for de kunstige støn, men jeg nåede undervejs at tænke, om ikke det ville være samme oplevelse at duske en gummidukke? Nå - jeg må jo nyde den lette og spændstige krop og når lige en tur fra siden også (tænker ikke, at doggy er særlig velegnet på madressen) inden jeg må overgive mig og fyre mig af i kondomet. Jeg får hjælp med kondomafklædning og aftørring og klarer det sidste selv. Så bliver jeg tilbudt lidt massage som jeg takker ja til. Det er ok afslappende. Situationen ligger ikke så meget op til samtale, føler jeg. Heller ikke med den hosten fra naborummet. Efter lidt massage af ben og ryg siger hun så thank you very much, og signalerer at tiden er gået. Et eller andet sted passede det mig fint, for det blev aldrig til et fantastisk møde. Jeg klæder mig på mens hun kigger på sin telefon.
Vel nede ser jeg, at der er gået 35 minutter fra sidste sms til jeg var nede igen.

Jeg er med på, at der kan være gode dage hos GP'ere ligesom hos os kunder. Derudover er der også kemi, og det var der vist ikke meget af mellem Kira og mig. Alt i alt spillede det bare ikke idag og jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da ærgeligt at det ikke var så godt. Håber du møder en du kan bedre sammen med.

Da jeg så billederne tænkte jeg med det samme Y-kromosom - er det bare mine fordomme der spiller ind (har jo ikke set vedkommende live)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen du sparede  mig for en trist omgang, hun var højt på listen over dem jeg kunne finde på af besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

Da jeg så billederne tænkte jeg med det samme Y-kromosom - er det bare mine fordomme der spiller ind (har jo ikke set vedkommende live)?

Nej - tanken har slet ikke strejfet mig og jeg er slet ikke i tvivl om hun også er født som pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...