Hop til indhold
glad-fyr

Uni-StudieTøs “Laura”. Hvad tænker I?

Recommended Posts

2cool skrev, for 28 minutter siden:

"Aldrig gjort det her før, men tanken tænder mig"

Hmmm

Ja ja lidt salgstrick som den slags betyder jo ikke hun er fake. 
Men har ikke prøvet at tage kontakt endnu, men giver melding hvis det lykkes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 20 minutter siden:

Ja ja lidt salgstrick som den slags betyder jo ikke hun er fake. 
Men har ikke prøvet at tage kontakt endnu, men giver melding hvis det lykkes :)

 

2cool skrev, for 50 minutter siden:

"Aldrig gjort det her før, men tanken tænder mig"

Hmmm

Ja, jeg er også selv lidt skeptisk. Men man har vel lov at være håbefuld naiv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 21 minutter siden:

Ja ja lidt salgstrick som den slags betyder jo ikke hun er fake. 
Men har ikke prøvet at tage kontakt endnu, men giver melding hvis det lykkes :)

Det må du meget gerne! :-) håber ikke at det bare er scam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 1 time siden:

"Aldrig gjort det her før, men tanken tænder mig"

Hmmm

Hun har da haft annoncen på et pr uger så det vil undre mig der ikke var en Dee havde besøgt hende :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 1 time siden:

Jeg er signifikant skeptisk i denne forbindelse - synes der er flere eksempler på, at det snarere er en mand der har skrevet (fake)annoncen …..

Kan du ikke uddybe hvorfor du tror dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 5 timer siden:
Høvdingen skrev, for 7 timer siden:

Jeg er signifikant skeptisk i denne forbindelse - synes der er flere eksempler på, at det snarere er en mand der har skrevet (fake)annoncen …..

Kan du ikke uddybe hvorfor du tror dette?

Jeg sad nu også og tænkte det. Der er bare en forskel på hvordan en kvinde og en mand skriver. Og dette lugter langt væk af at en fyr har skrevet det. (Jeg er på 1% troværdighed)

Det er under alle omstændigheder ikke en uni-studerende der har skrevet det. Der er fejl i opstilling, ordfejl og grammatik fejl. Det ville en sådan aldrig gøre på den måde.

Men men, måske er det faktisk bare hendes fyr der hjælper. Vi har jo før hørt fra piger herinde, der spørger hvor og hvordan man kommer i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 11 timer siden:

Ja ja lidt salgstrick som den slags betyder jo ikke hun er fake. 
Men har ikke prøvet at tage kontakt endnu, men giver melding hvis det lykkes :)

Jeg siger heller ikke hun er fake. Det undre mig bare at hun aldrig har prøvet dette og alligevel har hun formået og sammensætte en salgsannonce som ligner de piger der har været i branchen i mange år.

Så jo det er da helt klart en fyr der har sammensat ordene. Men hey en fyr ved også godt hvad en fyr vil læse, så lad ham da bare sætte annoncen op for hende, så slipper hun da for det. Det eneste hun skal er at modtage pengene og sprede ben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode pointer fra jer alle. Jeg overvejer lige at sende en besked og måske bede om et billede eller to mere, eller en eller anden form for proof. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheCarpenter
glad-fyr skrev, for 6 timer siden:

Gode pointer fra jer alle. Jeg overvejer lige at sende en besked og måske bede om et billede eller to mere, eller en eller anden form for proof. B)

Vil du holder os andre brødre opdateret? Har luret på hendes annonce i et stykke tid nu og skal snart en tur til København:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 11 timer siden:

Det er under alle omstændigheder ikke en uni-studerende der har skrevet det. Der er fejl i opstilling, ordfejl og grammatik fejl. Det ville en sådan aldrig gøre på den måde.

Baseret på læsning af over tusind opgaver skrevet af universitetsstuderende, er jeg uenig. Det er slet ikke usandsynligt med de fejl.

Jeg gætter på du især falder over den her: "Ikke spørge om andet og det også blowjob! Vi skal jo passe på hinanden"

Ordstillingen og bøjningen er inspireret af engelsk. Men det kunne også bare være underforstået "Du skal ikke ..." spørge om andet.

Og så er "gælder" faldet ud.

Begge dele er forventelige, især hvis det er skrevet på en mobil. Det er snarere ungdomsdialekt end fejl.

Til dem der hævder det er fake og skrevet af en mand: Så er det udspekuleret, for jeg tror det er sjældent fake annoncer ligefrem understreger at blow er med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheCarpenter skrev, for 5 timer siden:

Vil du holder os andre brødre opdateret? Har luret på hendes annonce i et stykke tid nu og skal snart en tur til København:) 

Det skal jeg nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Baseret på læsning af over tusind opgaver skrevet af universitetsstuderende, er jeg uenig. Det er slet ikke usandsynligt med de fejl.

Jeg gætter på du især falder over den her: "Ikke spørge om andet og det også blowjob! Vi skal jo passe på hinanden"

Ordstillingen og bøjningen er inspireret af engelsk. Men det kunne også bare være underforstået "Du skal ikke ..." spørge om andet.

Og så er "gælder" faldet ud.

Begge dele er forventelige, især hvis det er skrevet på en mobil. Det er snarere ungdomsdialekt end fejl.

Til dem der hævder det er fake og skrevet af en mand: Så er det udspekuleret, for jeg tror det er sjældent fake annoncer ligefrem understreger at blow er med kondom.

Tjjaaa, jeg er heller ikke helt slukket på ideen. Men håber da at hun er for real! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...