dontfuckingmailme 50 Skrevet 4. Februar, 2020 Faldt over denne smukke skabning her til aften. Er der nogen derude der har været forbi? https://annoncelight.dk/showad/291064 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRookie Skrevet 7. Februar, 2020 Det kunne jeg også godt tænke mig at vide... Men det virker næsten for godt til at være sandt, og billederne ligner typisk fake desværre :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NordicBear 11 Skrevet 12. Februar, 2020 Er der ikke nogen der har set til hende endnu? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 24. Februar, 2020 Hvis ingen endnu har erfaringer med denne tilsyneladende lille hottie, har jeg seriøst overvejet at aflægge hende et besøg i løbet af ugen, nu hvor hun lige er landet i mit nærområde. Om ikke andet, så tager jeg en for holdet og skal nok aflægge rapport hvis det kommer så vidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheRookie Skrevet 24. Februar, 2020 Snadremanden skrev, for 42 minutter siden: Hvis ingen endnu har erfaringer med denne tilsyneladende lille hottie, har jeg seriøst overvejet at aflægge hende et besøg i løbet af ugen, nu hvor hun lige er landet i mit nærområde. Om ikke andet, så tager jeg en for holdet og skal nok aflægge rapport hvis det kommer så vidt. Sådan! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 25. Februar, 2020 Øv, nu er annoncen slettet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg