Hop til indhold
TommyHansen

Lækker spermblondine i Aalborg

Recommended Posts

Er faldet over denne annonce med en meget lækker blondine, der gerne tager ladningen og i munden, hvilket hun beviser med det anonymiserede billede af hendes underansigt, som er med i annoncen. Og det er ligeledes lækkert at se billedet af hende i læderbondageudstyr. Lige en tøs efter min smag.

Som svendborgenser kan jeg desværre ikke rejse til det nordjyske for at opleve hende live, men det skulle glæde mig, hvis andre herindefra kunne fortælle lidt om hvordan det er at møde hende.

https://annoncelight.dk/showad/280910

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, for 3 minutter siden:

Er faldet over denne annonce med en meget lækker blondine, der gerne tager ladningen og i munden, hvilket hun beviser med det anonymiserede billede af hendes underansigt, som er med i annoncen. Og det er ligeledes lækkert at se billedet af hende i læderbondageudstyr. Lige en tøs efter min smag.

Som svendborgenser kan jeg desværre ikke rejse til det nordjyske for at opleve hende live, men det skulle glæde mig, hvis andre herindefra kunne fortælle lidt om hvordan det er at møde hende.

https://annoncelight.dk/showad/280910

Besøgte hende for noget tid siden i Aalborg( anmeldelse herinde, men kan ikke lige finde den)

Men stor anbefaling herfra. En submissiv tøs som virker meget oprigtig i sin lyst. Så kan kun anbefale at besøge hende:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 3 minutter siden:

Besøgte hende for noget tid siden i Aalborg( anmeldelse herinde, men kan ikke lige finde den)

Men stor anbefaling herfra. En submissiv tøs som virker meget oprigtig i sin lyst. Så kan kun anbefale at besøge hende:)

Super. Tak for hurtig respons. Det kunne være dejligt med et link, hvis du kunne finde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TommyHansen skrev, for 10 minutter siden:

Super. Tak for hurtig respons. Det kunne være dejligt med et link, hvis du kunne finde det.

Tror  det  er  denne  her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Tror  det  er  denne  her 

 

Fornemt.

Nemtøs er en engel - både på den ene og den anden måde.

Og hvis man klikker på linket i øverste højre hjørne af annoncen kommer der yderligere tre frække billeder frem. Det ene af dem med sperm i ansigtet på pigen. Hvor er det frækt.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tommy

Jeg har ikke desværre heller prøvet at lege med den dejlige tøs. Men hun er på alle måder også typen som falder i min smag. Jeg er dog selv fra Svendborg, så vi kunne jo tage ture til det nordjyske sammen, hvis du var frisk på en deller... :P det tror jeg bestemt ikke hun ville have noget imod.

Men jeg har den viden at byde ind med, at jeg kan bekræfte, at hun er en tøs som lever livsstilen fuldt ud og som ikke er bange for at lege. 

Redigeret af Keeper
Personlig oplysning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg kunne i hvert fald sagtens være frisk på en deler - jeg tænker det er mig I skriver om - selvom jeg er lidt sent ude med at opdage tråden <3 Elsker at blive delt. 

Og tusind tak for de pæne ord til dem som har mødt mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 5.3.2020 at 19:36:

Jeg kunne i hvert fald sagtens være frisk på en deler - jeg tænker det er mig I skriver om - selvom jeg er lidt sent ude med at opdage tråden <3 Elsker at blive delt. 

Og tusind tak for de pæne ord til dem som har mødt mig. 

 

Wow du ser super dejlig  ud, lækker krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...