Th3M3lt 59 Skrevet 4. Februar, 2020 Besøgte tidlig morgen Maya fin kommunikation og diskret sted. Lys opgang udefra og så en tur i kælderen. Blev modtaget af en sød Maya der var nøgen. 30 min blev det til og vi lagde os. Hun gir det absolut bedste blowjob jeg har prøvet. Måtte bede hende holde igen flere gange. Jeg pillede i hendes smaskvåde fisse. Skønne og suttevenlige bryster har hun også. Til sidst satte hun sig på mig men var så meget oppe og køre at jeg kom alt for hurtigt. Sluttede med et bad og gik glad afsted igen. Maya var en 10’er men jeg har heller ikke så meget at sammenligne med. 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nullpointer 62 Skrevet 4. Februar, 2020 Kan også tilslutte mig ovenstående. Jeg besøgte Maya for et par måneder siden. Dejlig pige, som jeg sagtens kunne finde på at møde igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claus33 17 Skrevet 4. Februar, 2020 Hvad er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DeLarge 21 Skrevet 4. Februar, 2020 Claus33 skrev, for 27 minutter siden: Hvad er hendes priser? They are stated in her ad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 59 Skrevet 4. Februar, 2020 Alm. Priser. Gav 800kr for 30 min super sød og imødekommende. Lidt genert måske. det var jeg så også. Lagde hverken op til kys, 69 eller andet gfe aftoges. Det er ikke mig, men mit indtryk er at man kan få det hvis man vil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ulven428 29 Skrevet 2. Marts, 2020 Hun er virkelige ikke noget speciel. Hun brokker sig konstant 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sylvester 168 Skrevet 31. Juli, 2020 Ulven428 du må have været ved den forkerte for det hun ikke har i krop gør hun da op for i service mindethed ! god indlevelse dejligt BJ, man må gi’ finger mens man slikker osv. god oplevelse, hun er her indtil mandag.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Juli, 2020 (edited) Av......hendes venninde er fanme også fin !!! Jenny Redigeret 31. Juli, 2020 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg