Hop til indhold
morfar1

Maya Spain

Recommended Posts

Efter at have fået gode råd i denne tråd:Stor Pik besluttede jeg mig for at besøge Maya på Frederiksberg:

Maya

Tidsbestilling mv. foregik smertefrit med SMS, og hun forklarede at man kan parkere lige udenfor - det kan man skam også men ikke på det her aftentidspunkt hvor alle tilsyneladende er hjemme og alle pladser derfor optaget. Eneste sted hvor der er plads er under Bispeengsbuen, der skal man nok ikke parkere Jaguaren........:(

 Maya er høj og venlig og charmerende og stedet (en kælder) er rent og pænt. Så af med tøjet og i gang. Hendes pik er pænt stor uden at være prangende og der gik lidt tid med at få den stiv men så var den også i stand til at give mig et ordentligt pul. Det var det jeg kom efter og spurgte ikke til andre ydelser. Hun kan anbefales.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tyrion
kenderen skrev, for 4 timer siden:

nr 3 session hos Maya idag - det bliver bedre og bedre...

Jeg må helt klart få planlagt et besøg hos hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann

jeg har været sammen med en del shemale samt ladyboy og var hos maya mandag, syntes simpelthen ikke hun er femi nok, alt for store mande fødder også, jeg vil kalde hende en trans/maskulin med bryster, hun er sød nok, men jeg tændte slet ikke på hende, så 1000 kr ud i den blå luft desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
RunningMann skrev, for 9 timer siden:

jeg har været sammen med en del shemale samt ladyboy og var hos maya mandag, syntes simpelthen ikke hun er femi nok, alt for store mande fødder også, jeg vil kalde hende en trans/maskulin med bryster, hun er sød nok, men jeg tændte slet ikke på hende, så 1000 kr ud i den blå luft desværre..

Ligner hun billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RunningMann
Hulbror skrev, for 2 timer siden:

Ligner hun billederne?

Ja det er hende på billederne, syntes bare hun ser mere maskulin ud irl, jeg er til meget mere feminine shemale ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...