Hop til indhold
Claesen

Når man bliver overrasket

Recommended Posts

Har i mon prøvet det :?:

Det der, når man tager en chance ved en ny pige hvor der kun er begrænsede anmeldelser og som en i en kategori som man normalt ikke går efter?  Der hvor man bliver tændt på billeder og tekst og tænker hmm det skal prøves. 

Og så viser det sig, at være noget nær den bedste beslutning man nogensinde har taget. Kemien er super, sexen out of leauge alt bare spiller, ja selv ens egen præstation er overraskende god :D

Det sætter godt nok nogen tanker igang, samtidig med, at jeg og min tegnebog er en smule taknemmelig over, at hun ikke er fast inventar her i byen :D

Obs, dette er ikke en anmeldelse hvorfor der ikke er hverken navn nævnt eller link. Det er udelukkende for at se, om andre mon har haft lignende oplevelser. 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 8 minutter siden:

Har i mon prøvet det :?:

Det der, når man tager en chance ved en ny pige hvor der kun er begrænsede anmeldelser og som en i en kategori som man normalt ikke går efter?  Der hvor man bliver tændt på billeder og tekst og tænker hmm det skal prøves. 

Og så viser det sig, at være noget nær den bedste beslutning man nogensinde har taget. Kemien er super, sexen out of leauge alt bare spiller, ja selv ens egen præstation er overraskende god :D

Det sætter godt nok nogen tanker igang, samtidig med, at jeg og min tegnebog er en smule taknemmelig over, at hun ikke er fast inventar her i byen :D

Obs, dette er ikke en anmeldelse hvorfor der ikke er hverken navn nævnt eller link. Det er udelukkende for at se, om andre mon har haft lignende oplevelser. 

Venligst Claesen 

Har lige oplevet netop det du beskriver. Jeg besøgte et "bordel" på Frederiksberg og var sammen med en skøn smuk kvinde som klart var rutineret indenfor branchen. Hun blev alene valgt udfra anmeldelser herinde og hendes hilleder. Jeg går ellers aldrig denne vej - og det har nu kun gjort det vanskeligere at vælge, da jeg ikke kan udelukke dette sekment sammen med mine normale valg som er thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 10 minutter siden:

Har i mon prøvet det :?:

Det der, når man tager en chance ved en ny pige hvor der kun er begrænsede anmeldelser og som en i en kategori som man normalt ikke går efter?  Der hvor man bliver tændt på billeder og tekst og tænker hmm det skal prøves. 

Og så viser det sig, at være noget nær den bedste beslutning man nogensinde har taget. Kemien er super, sexen out of leauge alt bare spiller, ja selv ens egen præstation er overraskende god :D

Det sætter godt nok nogen tanker igang, samtidig med, at jeg og min tegnebog er en smule taknemmelig over, at hun ikke er fast inventar her i byen :D

Obs, dette er ikke en anmeldelse hvorfor der ikke er hverken navn nævnt eller link. Det er udelukkende for at se, om andre mon har haft lignende oplevelser. 

Venligst Claesen 

Hejsa

 

Det har vi da, sikkert også derfor vi bliver ved -  jeg været i gamet i nogle år, så jeg spotter hurtigt ved mødet om det vil være succes, i forhold til hvad jeg kommer efter - må dog være ærlig at sige, jeg er dog også blevet narret, men fælles for de gange har jeg tænkt med det nederste hovede  - men så er det op på hesten igen, og på en ny, med en ny fantasi

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

fræk6 skrev, for 3 timer siden:

Hejsa

 

Det har vi da, sikkert også derfor vi bliver ved -  jeg været i gamet i nogle år, så jeg spotter hurtigt ved mødet om det vil være succes, i forhold til hvad jeg kommer efter - må dog være ærlig at sige, jeg er dog også blevet narret, men fælles for de gange har jeg tænkt med det nederste hovede  - men så er det op på hesten igen, og på en ny, med en ny fantasi

Du har sikkert ret i, at det er en af grundene til, at vi bliver ved med at opsøge de kære piger :)

Vi er helt enige om, at de fleste af de gange, hvor det er gået galt er der hvor man har tænkt med det nederste hovede :D og for pokker hvor har jeg bagefter skældt ud på det. ( folk lurer godt nok lidt når man står på gaden og skælder sit skridt ud) 

Inden for de sidste par år har jeg oplevet, at kemi osv. tiltider forsvundet i selv samme sek pengene er afleveret, så det sgu med at være hård nok til, at sige nej tak og forlange pengene retur istedet for at satse på at få det bedste ud af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...