Hop til indhold
Aarhusbanditten

Kim og Nicole, DUO Aarhus (Viby)

Recommended Posts

Så der var 2 nye piger på Engtoften, og det sammen med mit sidste besøg var i december, blev der booket tid i dag kl. 1200 til en Duo med Kim og Nicole......, med kys og superfransk fra begge piger.......

https://annoncelight.dk/showad/229074
 

https://annoncelight.dk/showad/263747
 

Bliver lukket ind af mutter, og kommer op på værelset....., Nicole er første pige der kommer ind......, som på billeder og film..., store dejlige bryster og en skøn bagdel, der ser lækker og indbydende ud....., ind kommer så Kim, en skøn smuk lille sag, der er virkelig petite.........., tror jeg var deres første DUO kunde, for ud over at være super søde, skete der ikke så meget førend jeg tog teten og trak begge piger ind til mig....., først blev der kysset dybe hede tungekys med Kim..., uhmmm lækkert og god til at kysse, derefter Nicole der var lidt mere forsigtig med kysseriet (men senere kyssede hun dog helt igennem)....., af med tøjet og så to dejlige meget forskellige piger ind til mig......, Kim blev igen kysset og hendes dejlige frække bryster blev suttet og slikket, hvorefter hun gik på knæ og to min allerede stive pik i munden....., Nicole på knæ også, og der bedste ved en DUO at se 2 frække munde være “all over” på den stive, de skiftedes til at slikke boller og hoved, virkeligt lækkert.....

Jeg har lært mig at bygge disse DUO oplevelser op i blokke for ikke at komme for hurtigt, så efter dejlig fransk, blev begge piger sat på knæ på sengekanten, med 2 fantastiske røve lige i vejret, og så var det min tur til at slikke...., først den ene stjerne, så den anden, så fissen på Kim der allerede var mega våd og smagte himmelsk......, (elsker når pigerne bliver naturligt våde), og så Nicole....., om på ryggen med pigerne og jeg hopper op mellem dem, kysser dem på skift, mens hænder vandrer på deres kroppe.......

Herefter følger en masse dejlig sex, Kim i en 69, igen med begge piger slikkede mig, og en masse andet....., inden jeg må have gummi på..., og tage Kim mens hun ligger på ryggen........., så fræk og dejlig hun er....., af med gummi og nyt på, så blev det Nicoles tur til en tur i doggi..., sikke en røv og hvor er hun dejlig stram, trods hun er den største af pigerne......, af med gummi igen og mens jeg er ved at sprænges kommer det gummi på for 3. Gang og jeg kommer hurtigt dybt oppe i Kim....., pyh dejlig sex og hvor jeg elsker dette øjeblik.......

Nicole går hurtigt ud, mens Kim bliver liggende og snakker lidt, kysser mig på brystet og vi ender med at kysse igen..., mine fingre går på opdagelse og ender mellem hendes ben, og hendes åndedræt fortæller hun nyder det.., jeg bliver ved og bygger op med at køre på klitten, og hun ender med at komme (smiler, vælger jeg at tro, frækt var det), og skønt..., så kommer Nicole ind igen og spørger om ikke jeg hille have massage..., tror tiden for længst var gået..., men ingen stress fra dem..., så jo tak....., 4 hænder på ryggen dejligt, og så viser Kim hvad hun kan, og waw sikke en massage ........

Bliver tørret af og får tøjet på, og endnu en dejlig oplevelse rigere.......

Kim toppen, lille og petit som Elena, og skøn at være sammen med, mens Nicole er super med store bryster og den dejligste røv....., så 2 forskellige piger, med hver sine fortrin.......

Jeg havde lyst til at tage specielt Kim med hjem, smiler...., når jeg har denne følelse har det været en god oplevelse...........

God dag derude.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste din sidste beretning om duo besøget hos pigerne på Engtoften, og tog fluks på besøg hos Elena - en super oplevelse af de bedste, som stadigvæk sidder på nethinden. Tak for det bandit. Hun er rejst nu, men vil komme tilbage ultimo marts - så jeg må vente tålmodigt.

Nu må jeg vist imidlertid ændre planer og hellere se at komme afsted igen, for det lyder til at Kim er af samme skuffe.

Tak for dine gode beretninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...