Guest Niceboner Skrevet 4. Februar, 2020 Hejsa Nogen, som har erfaring med hende ? https://annoncelight.dk/showad/291499 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 4. Februar, 2020 Helt nystartet, jeg tror ikke på du får mange henvendelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 4. Februar, 2020 Den annonce lyder meget som én jeg før er stødt på, der var pigen ikke særlig dansk, og ydelserne også rigtig langt fra de annoncerede, så mine klokker ringer rimelig højt her, og jeg er 99,9% på at det er en pimp som står bag, og pigen slet ikke er klar på de ydelser som bliver annonceret. men prøv at ring hende op, og få en snak, så skulle det være muligt at afgøre om det er hende, og HVIS det er hende, og hun holder det hun skriver, så er det bare afsted, det kan da næsten ikke gå galt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 4. Februar, 2020 Også sjælden man viser sit ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5250 Skrevet 4. Februar, 2020 Mener at have læst om hende da hun var i Hadsten. Mener at det omhandlede en gruppe af udenlandske piger. Ikke positivt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 4. Februar, 2020 Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden: Mener at have læst om hende da hun var i Hadsten. Mener at det omhandlede en gruppe af udenlandske piger. Ikke positivt. Lige præcis, den annonce lugter langt bæk af det samme som i hadsten, men er ikke sikker på om pigen er den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg