Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, nogen der kan svare mig på hvordan jeg får fat i hende, har prøvet at skrive på [email protected]

Mvh

Smith

Det er den måde du kommer i kontakt med hende, der er garanteret mange der skriver til hende, så væben dig med tålmodighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har luret en del på Bella der igen i dag annoncerer på annoncelight.dk

https://annoncelight.dk/annonce/81682/fr ... i-aarhus-c

Der er lutter gode anmeldelser af hende herinde, så ingen tvivl om at hun skal prøves, men baseret på de billeder hun ligger op må hun jo være vildt eftertragtet - derfor til jer der har prøvet hende:

Er hun sådan en man vender sig om efter på gaden, eller hvordan er hendes ansigt - er hun dullet op, eller er det almindeligt kedeligt, for hvis hun har et smukt ansigt, må køen til hende jo nærmest være endeløs lang.

Mener ikke jeg har set en eneste dårlig ting om hende herinde...imponerende hvis hun leverer varen hver gang??

Del dette indlæg


Link til indlæg

..og nu er annoncen på annoncelight allerede slettet igen - forklarer måske hvor populær hun er, hvis "ordrebogen" allerede er fyldt op ;o)

Kan se hun skriver at hun sutter uden gummi, men man må ikke komme i ansigtet - ved I om man må komme hende i munden ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der for ganske kort tid siden ...

Flot krop og lækre bryster ja, så er det vist osse det ..

Og ja hun sutter uden til roden ..

Men hun er mig lidt fjern , var meget nervøs selvom jeg snakkede fint med hende ... Tror altså der er etellerandet som det ikke skal være ... Kunne overhovedet ikke få øjenkontakt med hende...

MEN det er bare min oplevelse, håber virkelig jeres oplevelser er så gode som i siger de er :)

Men jeg kommer ikke igen.

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...