Glatbandit 31 Skrevet 4. Februar, 2020 Hej gutter. Nogen der har været på besøg hos hende her på Hadsten motel og vil dele ud af erfaringerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 40 Skrevet 4. Februar, 2020 Hun ser dælme ud til at være en lækkerhaps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 4. Februar, 2020 Nej, jeg har raget en for holdet her til morgen. Hun ville ikke sprøjte, lod nærmest som om hun ikke forstod hvad jeg spurgte om, heller ikke selv om jeg spurgte til hendes squirting video Det er også længe siden hun har været 25 Hun var sød og rar, men SLET ikke det som annoncen giver udtryk for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 4. Februar, 2020 Tænkte nok det var for godt til at være sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Februar, 2020 Gumbas skrev, for 5 minutter siden: Hun var sød og rar, men SLET ikke det som annoncen giver udtryk for Så er den anden pige på stedet sikkert også en anden end hende i en stort set identisk annonce. De to annoncer lugter langt væk af at være skrevet af pimpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 4. Februar, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Så er den anden pige på stedet sikkert også en anden end hende i en stort set identisk annonce. De to annoncer lugter langt væk af at være skrevet af pimpen. Det er nok mere sikkert, end at pigen holder det annoncen lover. jeg er sgu træt af at der snart ikke findes ærlighed i branchen det er 3. gang at det går sådan i Hadsten, så jeg er ihvertfald færdig med at komme der . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Februar, 2020 Gumbas skrev, for 5 minutter siden: Det er nok mere sikkert, end at pigen holder det annoncen lover. jeg er sgu træt af at der snart ikke findes ærlighed i branchen det er 3. gang at det går sådan i Hadsten, så jeg er ihvertfald færdig med at komme der . . Enig. Det er efterhånden ret tydeligt at der sidder nogle få pimps i området og styrer de fleste PD steder, og en del af klinikkerne. De har ikke nogen forståelse for at med ærlig markedsføring kommer man længst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 346 Skrevet 4. Februar, 2020 Jeg er begyndt med, at ha annoncen åben med billede når jeg kommer ind - viser annoncen og spørger efter den viste pige! Er hun der ikke i et nogenlunde vellignende eksemplar går jeg igen. Det er kun hælen af ens sko der hjælper. STEM MED FØDDERNE. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg