Hop til indhold
tonytony

Rafaela - Aalborg og Århus

Recommended Posts

Jeg har besøgt Rafaela 3 gange og hver gang har det vært nogle af de bedste oplevelser med en GP!
selve sexen vil jeg ikke inde på, men som mange andre har skrevet så er hun flot og hun elsker sex, så længe man er respektfuld og seriøs!

Hun er tilbage i Nordjylland ser det ud til, et besøgt hos hende kan klart anbefales!

https://annoncelight.dk/showad/291482
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, for 2 timer siden:

Hej, hun ser sgu godt ud, er der nogen der ved ca. hvor i byen man finder hende?

Jeg har haft skrevet lidt med hende den anden aften, men det passede dårligt for mig.

I den samtale skrev hun Viby. Men mere konkret kan jeg heller ikke gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, den 5.2.2020 at 13:03:

Hej, hun ser sgu godt ud, er der nogen der ved ca. hvor i byen man finder hende?

Du kunne spørge hende..:D

Redigeret af tonytony

Del dette indlæg


Link til indlæg
theman7364 skrev, den 5/2/2020 at 13:03:

Hej, hun ser sgu godt ud, er der nogen der ved ca. hvor i byen man finder hende?

Sidst var hun tæt på Mølleplads -  :)

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Rafaela i søndags, sikke en kvinde , er en af de bedste oplevelser jeg har haft med en GP, hun er pænere i virkeligheden end hendes billeder, og den betjening jeg fik var helt sublim.

Efter agten lå vi og små snakkede om hendes indgang til jobbet, og ja hun elsker sex, det var en super oplevelse. gør det gerne igen næste gang hun er i byen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gamelsmølf og alle jer andre som har været hso Rafaela... slutter jeg mig 100% op omkring jeres rosende ord...omkring denne ikke mindre end fantastiske GP "RAFAELA" - damn hun er en pryd for øjet ved først blik - og efter man har lavet elevatorblikket et par gange... WAUW... den krop :wub: - hvorfor hun vælger de markante tan-linjer I don't know - and I don't care... for under agten tog hun fuldstændig fusen på mig - qua jeg har bestilt en extended tids udgang af en hendes special - med lidt af dele hele og Anal... nu i min private være knap så heldigt, men det var nu frækt her kunne jeg få anal med en som nyder at få pikken i 2'eren... men ved i hvad??? jeg kom slet ikke i 2'eren - og her kommer hvorfor.... mens hun sad ovenpå banditten fik vi sådan rigtig - rigtig øjnekontakt, og jeg tænkte WAUW... og mens hun tryllebandt mig med sit hele blik, fik banditten som var oppe i hende en behandling under disse forhold - aldrig har følt/prøvet magen til tidligere...  jo måske en par gange en Q med kniberiet i orden, men her FOLKS - vil en Alfa Laval malkemaskine blive missundelig... hun forstår i korte periode at pumpe pikken mens hun blot sidder ovenpå en.... og det er en VILD følelse - og sidder hun ikke og bruger dette trick, kør hendes hofter i nogle sydamerikanse moves der også virker.. - og hvor gang hun løb pikken få de pulserende bevægelelser fik man en grimmasse der kunne passe fra hende, og det var tydeligt hun nød at have den magt... over min pik og det som nu pikken sidder på... så FOLKS - hermed er jeg del af klubben af tilfreds Rafaela kunder.... prøv hende... She is for true... :) GOd aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...