Hop til indhold
warmgun

Bella hos Citygirls i Helsingør

Recommended Posts

I aften tog jeg en lille afstikker til Helsingør for at besøge Citygirls. Jeg fik 30 minutter med Bella for 1.100 kr. Hendes billeder siger godt nok ikke meget, og beskrivelsen mangler. Der var dog noget sensuelt over de to billeder, der er på siden https://citygirls.dk/citygirl_profile.php?id=117, så min nysgerrighed vandt, så det blev hende, det skulle være.

Lad mig med det samme sige, at jeg ikke blev skuffet. Jeg bad om lov til at tage en skyller - havde ikke haft mulighed for bad, før jeg kom på besøg. Den smukke Bella - skulderlangt blond hår, et smil der får en til at smelte, et par gode bryster, det hele pakket ind i en fræk sort blondesag - stod og ventede på, at jeg fik skyllet mig - og så blev jeg fuldt til rummet. Her blev der kysset og krammet - en 69’er - lækkert blow, mens jeg smagte hendes lækre fisse. Bagefter red hun mig på den skønneste måde. Der var nogle minutter til overs, så der lå vi og nussede og pillow-talkede til der diskret blev banket på døren.

Jeg kan kun konkludere, at turen til Helsingør var det hele værd. Er man hurtig, kan det nås i dag - hun er på vagt til kl. 1 i nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...