Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tetra

Har længe haft denne fantasi at være 2 mænd om en thaipige et par timer, aner ikke om de kunne fristes, og hvordan jeg vil kunne finde en makker med evt. Kendskab til pige. Har prøvet mange thai piger over år i Vejle området. Gode råd/forslag/makker søges

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, for 35 minutter siden:

Har længe haft denne fantasi at være 2 mænd om en thaipige et par timer, aner ikke om de kunne fristes, og hvordan jeg vil kunne finde en makker med evt. Kendskab til pige. Har prøvet mange thai piger over år i Vejle området. Gode råd/forslag/makker søges

Jeg har da kendt et par thai piger der var med på ideen. Den blev af andre årsager dog ikke ført ud i livet. Så spørg du bare. Du kan højest få et nej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Jeg har da kendt et par thai piger der var med på ideen. Den blev af andre årsager dog ikke ført ud i livet. Så spørg du bare. Du kan højest få et nej :) 

Sjovt, jeg har gået med den samme tanke/fantasi i nogle dage. Er frisk, hvis det kun er pigen der er i centrum.

Tænker også at det kommer an på hvad pigen skal lægge krop.

Hvis det er alm sex med 2 fyre, så tænker jeg at en del kunne finde på at sige ja, men hvis det er med anal og DP, som jeg godt kunne tænke mig at prøve, så er udvalget nok mere begrænset.

Måske er Lisa og Ten et bud på sidstnævnte?

Er dog også frisk på "alm" sex:-)

Redigeret af peter7100123

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter7100123 skrev, Lige nu:

så er udvalget nok mere begrænset.

Klart, men kender man pigen godt gælder der ofte helt andre regler ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra
peter7100123 skrev, 1 time siden:

Sjovt, jeg har gået med den samme tanke/fantasi i nogle dage. Er frisk, hvis det kun er pigen der er i centrum.

Tænker også at det kommer an på hvad pigen skal lægge krop.

Hvis det er alm sex med 2 fyre, så tænker jeg at en del kunne finde på at sige ja, men hvis det er med anal og DP, som jeg godt kunne tænke mig at prøve, så er udvalget nok mere begrænset.

Måske er Lisa og Ten et bud på sidstnævnte?

Er dog også frisk på "alm" sex:-)

Lisa bor bedre end Ten, og sidst nævnte foreslag lyder yderst  tiltalende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, for 8 timer siden:

Lisa bor bedre end Ten, og sidst nævnte foreslag lyder yderst  tiltalende

Hviken Lisa er det så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...