PaulC 7 Skrevet 3. Februar, 2020 En dejlige imødekommende pige, flot ungpige krop. Jeg forventede en almindelig omgang sex, men hun overraskede mig med en fantastisk dominans session! Hun kan det hel og er villigt til at prøve mere. Hendes priser er rimelige, og du får gode tid til pengene. Hun taler fint engelsk, og fik mig til at føle velkomen. Jeg er meget erfaren i bdsm, og Melissa kom ind i rollen som Domina. Plus hun red på min pik, med lige den rigtige holdning. Glæder mig til den næste session hos denne fantastisk unge Domina . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krisfraaalborg 0 Skrevet 5. Februar, 2020 Har lige besøgt Melissa, og jeg kan kun give dig ret. Hun er fantastisk. Jeg synes dog hun er langt smukkere i virkeligheden end på billederne, og har en fantastisk ungpigekrop. Hun fik frie hænder som domina, og jeg blev ikke skuffet. Jeg gik derfra med et smil på læben (Og ømme nipler ). Hun tager hjem på lørdag, så I har et par dage endnu til at besøge hende. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenalder 18 Skrevet 5. Februar, 2020 Hun tager ikke hjem Lørdag, men til Fredericia. Heldigvis for nogen af os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg