Hop til indhold
Carajo

Angie

Recommended Posts

Jeg synes at billederne viser en kvinde med et udseende som en på 23 år og ikke 46 år, hvilket får mig til at tvivle på om det er værd at bruge energi og tid på at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, for 1 time siden:

Jeg synes at billederne viser en kvinde med et udseende som en på 23 år og ikke 46 år, hvilket får mig til at tvivle på om det er værd at bruge energi og tid på at besøge.

Tja er nok tilbøjelig til at give dig ret. Hun holder sig dæleme godt hvis hun er 46....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun har været 46 år i mange år, så vidt jeg husker. Jeg skal forbi adr. i morgen, så jeg tror jeg giver hende et ring. Jeg kan jo fortryde, hvis hun ikke lever op til forventningerne ved første øjekast. 

I'll be back..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carajo skrev, for 8 timer siden:

Ja, hun har været 46 år i mange år, så vidt jeg husker. Jeg skal forbi adr. i morgen, så jeg tror jeg giver hende et ring. Jeg kan jo fortryde, hvis hun ikke lever op til forventningerne ved første øjekast. 

I'll be back..

Super du lige tager en for holdet. Er spændt på udfaldet. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun holder sig godt må jeg sige ;). Jeg troede sgu heller ikke på hun var 46 med den krop. Hun er præcis som på billederne, måske knap så bred. Rigtig dejlig blød latinanumse og kæmpe ægte bryster....de er i hvertfald værd at køre efter :-). Stak hende en hund ekstra for 15 min. fik et ok blowog fræk sex i nogle forskellige stillinger. Især er det mega frækt at tage hende i doggy foran spejlet, mens man gramser og leger med de store gyngende bryster :P. Jeg syns bestemt hun er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev fristet. Kartoflerne blev skyllet og en aftale lavet via sms. En opringning, da jeg kom frem og jeg blev lukket ind og hilst velkommen. Det var sin sag at finde værelset, da de  i den grad sparer på lyset. Der var spanske snakkerier ud fra køkkenet. Angie deler forretningen med et par andre tøser, tror jeg. 

Billederne er af hende omend det er en Angie i en yngre udgave. Hun fastholdt af hun var 46, men i den belysning eller mangel på samme, kunne hun godt have bildt mig ind at hun var 40. Jeg kan godt lide en moden kvinde og jeg selv lidt overmoden, så den manglende belysning kom sikkert begge parter tilgode. 

Uanset alder.... hun er lækker. Et par gode store bryster, en god røv - jeg synes faktisk hun er dejlig. Tilmed med et lyst sind, let til grin og ville gerne tale.

Sex forskrækket er hun ikke. Servicerende - i høj grad. Jeg fik, hvad jeg ville have. Jeg kunne pille, rode og rage alt det jeg ville og hendes indstuderede stønnen var lige tilpas. Den kan være lidt overdrevet engang imellem. Alt i alt virkede det som om hun kunne lide sit job. 

Eneste Minus - midt i alt sutteriet ringede hendes telefon. Hun rejste sig og tog den. Gik ud af værelset, men kom hurtigt ind igen. Det var turnoff. Men hun fik hurtigt sat ild til mig igen. Med et par store bryster i hele hovedet var episoden hurtigt glemt.

Hun er der 3 dage endnu. Gentagelsesfare - helt sikkert. Jeg gav 500 for 15 min. Jeg var der i 25 min. Hun skulle have haft en hund mere. Det får hun næste gang. Jeg var glad og mat i sokkerne, da jeg gik derfra. I min verden er Angie en topscorer. 

Håber I kunne lide min debut som skriverkarl i dette forum. 

Må vores dage være fyldt med fisse og store bryster.

Cajaro

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carajo skrev, for 1 time siden:

Håber I kunne lide min debut som skriverkarl i dette forum. 

Tak for anmeldelsen, det er helt klart bestået. :-)  Den eneste lille ting var at du måske nok burde have oprettet en ny tråd i "Anmeldelser" i stedet for at skrive det her.
Vil sgu da lige se om jeg kan nå at fange hende inden hun forsvinder.... :-P ELSKER store bryster... Elsker i det hele taget bryster. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Tak for anmeldelsen, det er helt klart bestået. :-)  Den eneste lille ting var at du måske nok burde have oprettet en ny tråd i "Anmeldelser" i stedet for at skrive det her.
Vil sgu da lige se om jeg kan nå at fange hende inden hun forsvinder.... :-P ELSKER store bryster... Elsker i det hele taget bryster. :-P 

Tak for det og ja, den skulle har været publiceret i - anmeldelser. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carajo skrev, den 4/2/2020 at 18:01:

Tak for det og ja, den skulle har været publiceret i - anmeldelser. God fornøjelse.

Takker for anmeldelsen.....Hvor sådan ca. holder hun til i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 3 minutter siden:

Takker for anmeldelsen.....Hvor sådan ca. holder hun til i Odense?

Har du set :) anmeldelsen er næsten 1år gammel.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...