Hop til indhold
Peterdenstore

Anbefalinger i Kolding

Recommended Posts

Hej gutter! Nogen af jer der har et par gode råd til mig. Leder efter en ung sød naturlig pige i Kolding.

Er bare blevet skuffet så mange gange i Kolding, mange med fake billeder. 

 

Håber I kan hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Æ´Synderjyde skrev, for 1 time siden:

Kan se hun skriver hun er 30 - Har besøgt hende for år tilbage. Kan alderen virkelig passe?

Så så kammerat :o Du får det til at lyde som om jeg er langt over 40 :wacko: :lol:
Det er et dejligt lige tal, kunne også bare skrive 31 1/2, men tænker halvanden år til eller fra gør nok ikke det store? Eller?

Peterdenstore skrev, for 42 minutter siden:

Tak for forslaget, har været der for et par år siden, ikke lige min type.

Og det er bare helt okay, uanset hvor meget jeg gerne ville kan jeg ikke gøre ALLE dem der besøger mig glade og tilfredse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 20 timer siden:

Så så kammerat :o Du får det til at lyde som om jeg er langt over 40 :wacko: :lol:
Det er et dejligt lige tal, kunne også bare skrive 31 1/2, men tænker halvanden år til eller fra gør nok ikke det store? Eller?

Jamen undskyld mit spørgsmål da ;-) 

Eftersom det efterhånden er nogle år siden, jeg besøgte dig - Hvor jeg helt sikkert havde en fin og god oplevelse - Må jeg så så blot konstatere, at du så dengang var “meget yngre” så. Husker dig bare som en kvinde og ikke som en ung pige.  Og jeg kalder Jer piger når i er op til omkring 25 - Derefter er I kvinder i min verden. 
Men må jo så være hukommelsen der spiller mig et pus. Det er såmænd sket før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...