Hop til indhold
Bukkake

Hvor finder man amatørpiger

Recommended Posts

Guest aarhus62
Bukkake skrev, for 20 timer siden:

Hej hvor kan man finde amatørpiger udover sugardaters og annoncelight? 

Tror næppe du finder en amatør pige på annoncelight.dk :-)

Så er kontakt annoncerne bag i ekstra bladet vel lige så gode :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svært at sige, hvor de findes, for indholdet af amatørbegrebet har været meget omdiskuteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Svært at sige, hvor de findes, for indholdet af amatørbegrebet har været meget omdiskuteret.

Haha, det har du ret i. Alle GP har vel været amatører på et tidspunkt, det gælder vel bare om at være en af de første :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amatører er der vel næppe nogen af. Personligt skelner jeg mellem, om det for pigen er hobby eller erhverv. Den skelnen er der jo heller ikke en knivskarp grænse på, men alligevel jeg kan godt kende forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har forsøgt mig på Tinder hvor min ip adresse er blive blokeret nu på 5. måned. Og jeg har forsøgt mig på Badoo hvor jeg ind til videre kun har fået en advarsel. Så man skal gå forsigtigt frem. Det er kun lykkedes mig at finde en nyskilt kvinde på 47 der lige havde tabt 25 kg... Der tilgengæld kostede det kun 500 kr for et knald i et kollonihave hus. Så det er småt med resultaterne selv om jeg har brugt flere penge på det pr måned end det koster på sugardaters. Jeg har sat min alder til 55 år det kan naturligvis have påvirket resultatet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugar slayer

Sugardaters har på 2 uger mødt 5 forskellige SB mellem 18-25 alle til korte aftaler til mellem 0 kr og 1200 .. har 3 aftaler den næste uge! Så de er er! De er selektive hvis de er amatør piger på SD!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugar slayer skrev, for 53 minutter siden:

Sugardaters har på 2 uger mødt 5 forskellige SB mellem 18-25 alle til korte aftaler til mellem 0 kr og 1200 .. har 3 aftaler den næste uge! Så de er er! De er selektive hvis de er amatør piger på SD!

Hvor gammel er du selv? 

Og det det aftaler inkl sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fandt du kvinden med kolonihuset på Badoo?

Jeg synes sugardaters er for dyrt i forhold til hvor meget jeg bruger det. Jeg har dog været medlem flere gange, for en måned af gangen og har haft flere gode oplevelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kevin skrev, for 16 timer siden:

Fandt du kvinden med kolonihuset på Badoo?

Jeg synes sugardaters er for dyrt i forhold til hvor meget jeg bruger det. Jeg har dog været medlem flere gange, for en måned af gangen og har haft flere gode oplevelser.

 

Ja på Badoo. Men det bliver hurtigt mange gange dyrere på Badoo og prisstrukren er uigennemskuelig. 

På sugardaters er det i det mindste reelt. Men der er alt for få reelle amatører og nye piger i dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 22 timer siden:

Ja på Badoo. Men det bliver hurtigt mange gange dyrere på Badoo og prisstrukren er uigennemskuelig. 

På sugardaters er det i det mindste reelt. Men der er alt for få reelle amatører og nye piger i dag

Enig! Men det kan altså stadig lade sig gøre. Jeg fandt en sød 20-årig som havde haft én daddy før mig. Hun virkede noget uerfaren på en charmerende måde. Hende ser jeg fast nu. :)

Badoo er et helvede at gennemskue...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 6.2.2020 at 12:26:

på Tinder hvor min ip adresse

IP? Du mener du Facebook/telefonnummer?

Jeg fik min tinder slettet af urimelige grunde (irrelevant, men faktisk fik jeg aldrig et klart svar ud af support).

Den oprindelige var oprettet med min fb-konto. Jeg oprettede så en ny med mit telefonnummer som kontoverifikation. Har også oprettet en på mit polske taletidskort ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

IP? Du mener du Facebook/telefonnummer?

Jeg fik min tinder slettet af urimelige grunde (irrelevant, men faktisk fik jeg aldrig et klart svar ud af support).

Den oprindelige var oprettet med min fb-konto. Jeg oprettede så en ny med mit telefonnummer som kontoverifikation. Har også oprettet en på mit polske taletidskort ... 

Har ikke sporet hvordan den blev spærret... Opgav 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden:

Har ikke sporet hvordan den blev spærret... Opgav 

Som sagt: du kan bare oprette en ny, blot med anden verifikation (Facebook/telefon).

Man behøver ikke skrive noget sugardaddy-agtigt for at matche med unge piger der søger forkælelse. Det sker jævnligt for mig med en ordinær dating-profil. Men har dog endnu ikke lukket en aftale 

NB: Man skal styre uden om de alt for mange fake der er - også på tinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 13 minutter siden:

Som sagt: du kan bare oprette en ny, blot med anden verifikation (Facebook/telefon).

Man behøver ikke skrive noget sugardaddy-agtigt for at matche med unge piger der søger forkælelse. Det sker jævnligt for mig med en ordinær dating-profil. Men har dog endnu ikke lukket en aftale 

NB: Man skal styre uden om de alt for mange fake der er - også på tinder.

Jeg er 55.. Tror mange af de unge afskær sig fra mænd på min alder i indstillingerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg er 55.. Tror mange af de unge afskær sig fra mænd på min alder i indstillingerne. 

Ikke dem der leder efter en gavmild ... Jeg er cirka samme alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...