Hop til indhold
LarsB

Wawa Thai Aarhus - god oplevelse

Recommended Posts

Linket først. 

https://annoncelight.dk/showad/266651

Det var vist lidt et halvt selvmål at anmelde Ann/Cherry på samme adresse for nogle dage siden, men også kun halvt... 

Havde egentlig en åben aftale med Cherry i dag, men da tiden kom var hun optaget, den gode anmeldelse jeg gav hende sidst, havde givet en del kunder og en presset kalender, men hun foreslog så Wawa der lige er kommet fra Thailand. 

Blev overtalt til 30 min, sex, økoblow og massage og massagen lagde hun ud med var rigtig god og jeg kunne følge med i det store spejl ved sengen, et smukt syn, store babser og en lille smule større ned over, men på det helt fine måde, nogle tattoos, men ikke vildt. 

Fik et dejligt økoblow og fik skiftet til at slikke hende, hvilket hun virkelig gav udtryk for var godt også svært for hende at skjule, da hun blev dejlig våd og ingen brug for glidecreme resten af tiden, hvor der blev knaldet i forskellige stillinger, inden jeg måtte overgive til en fantastisk knald. 

Hun fik en omgang massage efterfølgende, hvor hendes tattoos blev nærstuderet, som at læse en comic book på den fede måde og hun fik fortalt lidt om dem. 

Stod i regnvejr 1 time efter og havde faktisk lyst til at gå tilbage. 

En anden type en Cherry, men helt sikkert en god oplevelse, som jeg skal dyrke lidt de næste 3 mdr. hendes turist visum gælder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

Jo, jo. Så må du vel kaste dig ud i en 3 kant med de to yndigheder næste gang :mrgreen:

Bliver nok umuligt at få tid ved dem begge nu :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 18 minutter siden:

Bliver nok umuligt at få tid ved dem begge nu :lol:

Så booker vi hver sin, og bytter efter 30 minutter :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Så booker vi hver sin, og bytter efter 30 minutter :ph34r:

Aftale og til vores held er de begge vilde med slikasparges, så føler ingen af dem  sig snydt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 15 timer siden:

...og en lille smule større ned over, men på det helt fine måde..

Hvad betyder den sætning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 37 minutter siden:

Hvad betyder den sætning?

Ment som en sammenling af de 2 piger på adressen, hun er som billederne på annoncelight.dk, så det er ganske godt sat sammen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 9 minutter siden:

Ment som en sammenling af de 2 piger på adressen, hun er som billederne på annoncelight.dk, så det er ganske godt sat sammen :)

Hvor ca. i Århus er WAWA Thai? Synes aldrig at jeg hørt om det sted? Eller er det bare et af stederne, som har skiftet navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 5 minutter siden:

Hvor ca. i Århus er WAWA Thai? Synes aldrig at jeg hørt om det sted? Eller er det bare et af stederne, som har skiftet navn?

En lejlighed ikke langt fra Banegården. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, 1 time siden:

Hvor ca. i Århus er WAWA Thai? Synes aldrig at jeg hørt om det sted? Eller er det bare et af stederne, som har skiftet navn?

Wawa er navnet på pigen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 3.2.2020 at 14:08:

Linket først. 

https://annoncelight.dk/showad/266651

Det var vist lidt et halvt selvmål at anmelde Ann/Cherry på samme adresse for nogle dage siden, men også kun halvt... 

Havde egentlig en åben aftale med Cherry i dag, men da tiden kom var hun optaget, den gode anmeldelse jeg gav hende sidst, havde givet en del kunder og en presset kalender, men hun foreslog så Wawa der lige er kommet fra Thailand. 

Blev overtalt til 30 min, sex, økoblow og massage og massagen lagde hun ud med var rigtig god og jeg kunne følge med i det store spejl ved sengen, et smukt syn, store babser og en lille smule større ned over, men på det helt fine måde, nogle tattoos, men ikke vildt. 

Fik et dejligt økoblow og fik skiftet til at slikke hende, hvilket hun virkelig gav udtryk for var godt også svært for hende at skjule, da hun blev dejlig våd og ingen brug for glidecreme resten af tiden, hvor der blev knaldet i forskellige stillinger, inden jeg måtte overgive til en fantastisk knald. 

Hun fik en omgang massage efterfølgende, hvor hendes tattoos blev nærstuderet, som at læse en comic book på den fede måde og hun fik fortalt lidt om dem. 

Stod i regnvejr 1 time efter og havde faktisk lyst til at gå tilbage. 

En anden type en Cherry, men helt sikkert en god oplevelse, som jeg skal dyrke lidt de næste 3 mdr. hendes turist visum gælder. 

 

Hvordan er hendes bryster....spændt silicone, eller er de bløde? følsomme brystvorter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, for 22 minutter siden:

Hvordan er hendes bryster....spændt silicone, eller er de bløde? følsomme brystvorter?

Store berøringsvenlige ikke for hårdt pumpede som jeg husker det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, 1 time siden:

Hvordan er hendes bryster....spændt silicone, eller er de bløde? følsomme brystvorter?

Men ifølge annoncen er hun i Aalborg nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...